شناسهٔ خبر: 35417604 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

کالدرون: نتیجه دربی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شجاع یک آسیب دیدگی در پای خود دارد و در حال ریکاوری است. چند روز تا دربی مانده و امیدوارم او برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز به نقل از فارس، گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما روز گذشته یک ریکاوری داشتیم و حدود 80 دقیقه بازی هم برای بازیکنان در نظر گرفتیم.

وی در خصوص خلیل زاده گفت: او یک آسیب دیدگی در پای خود دارد و در حال ریکاوری است. چند روز تا دربی مانده و امیدوارم او برسد.

4339057

 

* تیم هایی که قبل از دربی مشکل دارند در دربی متحدتر هستند

خبرنگاری گفت شرایط استقلال خوب نیست و ممکن است آنها استرس داشته باشند که کالدرون گفت: تجربه من می‌گوید تیم هایی که قبل از دربی مشکل دارند با اتحاد بیشتری پا به دربی می‌گذارند و می‌دانند بازی حیاتی است. چیزی که برای من مهم است این است که تیمم آماده باشد. در 2 بازی آخر بهتر از قبل بودیم و امیدوارم در بازی با استقلال سطح ما بالاتر بیاید و گل‌های بیشتری بزنیم.

* هیچ تیمی از پیش برنده نیست

وی در خصوص اینکه آیا دربی باز است یا خیر گفت: در تمام کشورها دربی ها شبیه به هم هستند اما در اینجا تماشاگران بیشتری به استادیوم‌ها می‌آیند. شما وقتی در خیابان هستید متوجه می‌شوید مردم در حال صحبت در حال دربی هستند. ما می‌دانیم مهمترین بازی سال همین دربی است اما هیچکس از پیش برنده نیست. نتیجه بازی را نمی‌شود پیش بینی کرد و هر تیمی بهتر باشد برنده خواهد شد.

* گرما روی بازی تاثیر دارد

کالدرون در خصوص تغییر ساعت دربی و حضور تماشاگران به صورت 50-50 گفت: نمی‌دانم هوا در آن ساعت گرم است یا نه.اگر فدراسیون تصمیم گرفته تا امنیت بیشتر شود نمی‌توانیم نظری بدهیم.ولی به هر حال گرما روی بازی تاثیر دارد.

 

 

نظر شما