شناسهٔ خبر: 35417553 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

پلمپ ۸۰ آرایشگاه مختلط در تهران

همشهری آنلاین: رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از پلمپ بیش از ۸۰ آرایشگاه مختلط از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار علی ذوالقدری، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، در گفت‌وگو با ایلنا درباره برخورد با آرایشگاه‌های مختلط گفت: یکی از برنامه‌های ما شناسایی آرایشگاه‌ها و مراکزی است که به صورت مختلط اقدام به آرایش افراد و ارائه خدمات می‌کنند.

وی ادامه داد: در همین رابطه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۸۰ آرایشگاهی را که این قبیل فعالیت‌ها را انجام می‌دادند، شناسایی و با آنها برخورد و محل کسب این افراد را پلمپ کرده‌ایم.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با توجه به آغاز مدارس درباره نظارت این پلیس در اطراف مدارس و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس در اطراف مدارس دخترانه تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما برای کنترل اطراف مدارس اجرای دومین طرح از دستگیری اراذل و اوباش بود. همچنین به بسیاری از افرادی را که در این زمینه سابقه داشتند، تذکرات لازم داده شده است.

سردار ذوالقدری خاطرنشان کرد: گشت‌های پلیس به همراه نیروهای پلیس راهور در اطراف مدارس نیز حضور دارند، علاوه بر این چنانچه اولیا، دانش‌آموزان و یا مربیان مدارس شکایتی داشته باشند قطعا به آنها نیز رسیدگی و با افراد مزاحم برخورد خواهد شد.

وی درباره رصد پلیس امنیت در فضای مجازی و برخورد با اراذل و اوباش در فضای مجازی یادآور شد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در سال ۹۸ بررسی فضای مجازی است و با اراذل و اوباشی که در فضای مجازی قدرتنمایی کرده و رجزخوانی می‌کنند نیز برخورد می‌کنیم، قریب به ۲۵ تا ۳۰ درصد از اراذلی که در دومین طرح دستگیری اراذل و اوباش دستگیر شده‌اند از اراذلی بودند که در فضای مجازی اقدام به رجزخوانی کرده و فعالیت‌ داشتند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران خاطرنشان کرد: همچنین ۲۵ تا ۳۰ درصد از افرادی را که در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش اسلحه می‌کردند نیز شناسایی و دستگیر کردیم.

سردار ذوالقدری تاکید کرد: پلیس افرادی را که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ یا فروش افشانه، سلاح، شبه سلاح، جلیقه ضدگلوله و اقلام نظامی می‌کنند شناسایی و با آنها قطعا برخورد خواهد کرد. همچنین پلیس فتا و مرکز رصد پلیس امنیت به شدت به دنبال برخورد با این افراد متخلف در فضای مجازی است و چنانچه صنفی به صورت آشکار چنین تخلفاتی داشته باشد، قطعا مغازه آنها پلمپ و با آنها برخورد قضایی و صنفی خواهد شد.

نظر شما