شناسهٔ خبر: 35417404 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفتاب یزد | لینک خبر

روی خط آفتاب

صاحب‌خبر - 1744- اینجانب خدمت وزیر ارتباطات عرض کرده بودم با وجود اینکه هزینه مصرف تلفنی خود را 10 روز مانده به سررسید پرداخت نمودم مخابرات ناحیه قدس در امیرآباد شمالی علاوه بر اینکه به جای یک بار حق مکالمه 2 بار حق مکالمه گرفته به مدت 5 روز هم تلفن را قطع کردند آن وقت وزیر محترم انگار نه انگار که یک مشترک از او تقاضای کمک کرده است. (24/6)
1842- با عرض سلام و خسته نباشید. عربستان با بمباران پالایشگاه نفت واقعا سرخورده و سرافکنده شد. این رژیم یکی از کشورهایی است که همردیف با شیطان بزرگ مخالف فروش نفت ایران بود. اکنون با از دست دادن صنایع خود ضربه سنگینی خورد. (24/6)
1844- جشن عاطفه‌ها پیش روست و نیازمندان چشم انتظار خیرین و نیکوکار هستند. واقعا در کمک به تحصیل نیازمندان یک ثواب بزرگ برای انسان‌های نیکوکار ثبت می‌شود. (24/6)
1855- گرانی‌های افسارگسیخته دمار از روزگار کم درآمد درآورده است. مسئولان اگر بتوانند با تصمیماتی باری از روی دوش بردارند کار بزرگی کرده‌اند و دعای مردم را بدرقه راه خود
می‌کنند. (24/6)
2053- آیا دختری که خودکشی کرد ناراحتی روحی - روانی داشته؟ آنچه از صدا و سیما درباره آن مطرح می‌شود قابل اعتماد است؟ (24/6)
2059- رسانه ملی میزگرد می‌گذارد. اما با کارشناسانی برنامه برگزار می‌کند که کاملا یکطرفه و از یک جناح هستند. کاش از امثال آقای مطهری هم در میزگردها استفاده می‌کردند. (24/6)
0142- چرا زمین و املاک‌مان را در اختیار یکسری از افراد خارجی قرار می‌دهند درحالی که عنوان کرده بودند زمین و املاک به افرادی که تابعیت ایرانی ندارند واگذار نمی‌شود. (25/6)
0249- آثار تاریخی میراث فرهنگی کشور مجسمه‌های باارزش افراد بزرگ و امثال این توسط عده‌ای به تاراج برده می‌شود آن وقت یک رسانه حتی آفتاب یزد به علت ترس پرسش نمی‌کند در موقع رخ دادن این دستگاه متولی کجا بوده؟ (25/6)
1037- برای حفظ جنگل‌ها کارشناسان و مردم را به صرفه‌جویی کاغذ دعوت می‌کنید اما نمی‌گویید میلیون‌ها درخت در جنگل‌ها تبدیل به ذغال می‌شود.در قهوه‌خانه‌ها دود و هوا می‌رود و سلامت جامعه و جوانان در این قهوه‌خانه‌ها به خطر می‌افتد. فکری کنید فردا
دیر است. (25/6)
1125- ما کشور ثروتمندی هستیم اما برخی جوانها به علت بیکاری و سخت‌گیری‌های بی‌مورد به ترکیه و یونان می‌روند و تن به کارهای سطح پایین می‌دهند. این جوانان فرزندان ما هستند و نیاز به حمایت دارند. (25/6)
1245- آیا صدای ما به گوش رئیس صدا و سیما می‌رسد؟ کجا یک مجری اجازه دارد به هر شکلی یک نفر را تخریب کند و حق و حقوق دیگران را رعایت نکند؟ رئیس صدا و سیما از مجریانی استفاده کند که بر مبنای ضابطه انتخاب شدند نه رابطه. (25/6)
1312- آقای فغانی داور بین‌المللی کشور که به استرالیا مهاجرت کرده‌اید حالا چرا علیه تیم ملی خودتان حرف می‌زنید؟ آیا تیم ملی ما بداخلاق‌ترین تیم جام جهانی بود؟ (25/6)
1505- از مسئولان وزارت کشاورزی سوالی دارم. قیمت برنج چقدر حباب دارد؟ آیا کاهش قیمت برنج اتفاق می‌افتد؟ با این قیمت‌های بالای 20 هزار تومان خرید برنج که غذای اصلی مردم است خیلی سخت شده است. (25/6)
1512- به نظر من تنها شفاف‌سازی در مورد فیش حقوقی مسئولان کفایت نمی‌کند چرا که فیش حقوقی که نشان‌دهنده تمام دارایی‌های یک فرد نیست؟ شفاف سازی باید در تمام زمینه‌ها و دارایی افراد
صورت بگیرد. (25/6)

نظر شما