شناسهٔ خبر: 35416268 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

شش کالایی که باید آنلاین بخرید

30054

امروزه با گسترش سایت‌های خرده فروشی آنلاین، خرید اینترنتی راه حلی آسان‌تر وسریع‌تر شده است به طوری که طبق آمارهای ثبت شده ۸۷% از خریداران کالا ابتدا محصولات خود را در اینترنت جستجو می‌کنند و ۷۷% از آنها خرید آنلاین را به خرید حضوری از فروشگاه ترجیح می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چارسوق، با توجه به محصولی که می‌خواهید خریداری کنید و فروشگاه مد نظرتان، معمولا خرید آنلاین راه حل معقول‌تری خواهد بود به ویژه اگر از حمل و نقل رایگان نیز بهره‌مند شوید یا با خرید از سایت، بن تخفیف برای خرید آنلاین بعدی خود دریافت کنید.

همیشه این را در نظر داشته باشید که معمولا فروشگاه‌ها از آنجایی که کالاهای زیادی را از موجودی و انبار خارج کنند، قیمت‌های بهتری را برای خرید آنلاین ارائه می‌دهند اما مهم است که تحقیقات خود را قبل از خرید انجام دهید، به خصوص اگر تصمیم بر خرید اینترنتی از خارج را دارید. ما در این متن سعی بر معرفی ۶ دسته از محصولاتی را داریم که بهتر است حتما به صورت اینترنتی خریداری شوند. پس در ادامه متن با ما همراه باشید.

۱. خرید آنلاین کتاب را فراموش نکنید

کتاب‌ها از آنجایی که مانند محصولات پوشیدنی نیاز به پرو ندارند یا مانند محصولات برقی و مکانیکی نیاز به تست و اطمینان از صحت کارکرد ندارند جزو اولین دسته‌ای قرار می‌گیرند که بهتر است حتما اینترنتی خریداری شوند. حتی کتاب‌هایی که به زبان فارسی نبوده و احتمالا در سایت‌های داخلی پیدا نمی‌شوند را نیز می‌توانید در سایت‌های فروشگاهی خارجی مانند آمازون از طریق سایت چارسوق به آسانی خریداری کنید. این را به خاطر داشته باشید که به طور معمول، کتاب در فروشگاه‌های آنلاین ارزان‌تر از کتابفروشی‌ها است. پس چه برای مطالعه کتاب‌های درسی و آموزشی و چه برای کتاب‌های رمان و سرگرمی می‌توانید از سایت‌ها خرید خود را انجام دهید و در کمترین زمان ممکن بدون گشت و گذار در مغازه‌ها کتاب خود را تحویل بگیرید.

۲. آیا می‌شود وسایل دیجیتالی را به صورت خرید آنلاین سفارش داد؟

اگر دنبال یک لپ‌تاپ یا موبایل با حتی تلویزیون جدید هستید پیشنهاد ما به شما این است که حتما از فروشگاه‌های اینترنتی و معتبر خرید خود را انجام دهید. اول آن‌که اگر از سایت‌های معتبری مانند آمازون خرید کنید اطمینان از صحت کالا و گارانتی آن بالاتر است همچنین بسیاری از فروشگاه‌های خرید آنلاین برای این دسته از محصولات مدت زمان عودت و تعویض محصول در صورت وجود اشکال فنی برای آن در نظر می‌گیرند. اطلاعات تخصصی برای محصولات دیجیتال به صورت کامل در سایت‌ها نوشته می‌شوند بنابراین شما می‌توانید اطلاعاتی را مشاهده کنید که حتی خودتان هم در نظرتان نبوده است!

اگر بخواهیم از مقایسه قیمت‌های خرید اینترنتی این محصولات صحبت کنیم باید بگوییم در بسیاری از شرایط، خرید آنلاین مقرون به صرفه‌تر است برای مثال شرکت‌هایی مثل اپل، کدهای تبلیغاتی و تخفیفی خوبی برای خرید اینترنتی در نظر می‌گیرند تا حدی که می‌توانید یک mac pro که ارزش واقعی آن ۱،۲۴۹ دلار است را فقط با پرداخت ۱۰۰۰ دلار خریداری کنید!

۳. خرید آنلاین محصولات کودکان

اکثر وسایل کودکان، از پوشک گرفته تا پستانک و... به صورت آنلاین قابل دسترسی هستند. غالبا این محصولات ارزان‌تر از آن قیمتی تمام می‌شوند که مغازه‌دار به شما می‌گوید به خصوص اگر از سایت‌هایی مانند آمازون خرید کنید که هزینه ارسال آنها رایگان است.

مور هاوس می‌گوید: اگر شما به تازگی مادر شده‌اید، اگر نمی‌خواهید تمام وقت خود را در فروشگاه‌ها و خرید صرف کنید، اگر می‌خواهید وقت بیشتری برای گذراندن در کنار کودکتان داشته باشید و از آنها مراقبت کنید یا حتی بخواهید قدری بیشتر استراحت کنید قطعا خرید آنلاین برای شما گزینه بهتری خواهد بود. خصوصا برای ما ایرانی‌ها که می‌خواهیم حتما از کالاهای خارجی برای کودکانمان استفاده کنیم، خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود.

۴. خرید اینترنتی وسایل خانه و تزئینی

در حالی‌ که خرید آنلاین وسایل خانه یک پیشنهاد پر ریسک به نظر می‌رسید، در سال‌های اخیر با ایجاد فروشگاه‌های معتبر لوازم خانگی مانند IKEA ،WayFail ،Costco و همچنین افزایش تنوع وسایل خانگی و تزئینی در آنها، خرید اینترنتی وسایل بزرگ و گران قیمت خانگی به پیشنهاد کم ریسک و قابل دسترسی تبدیل گشته است. وقتی درباره یک وسیله بزرگ خانه مثل یک کتابخانه ۳۰۰ دلاری صحبت می‌کنیم و سایت‌ها پیشنهاد حمل و نقل رایگان را نیز به شما می‌دهند، خرید اینترنتی پیشنهاد ارزشمندی خواهد بود چرا که هزینه حمل و نقل برای کالاهای بزرگ، بسیار قابل ملاحظه است.

۵. وسایل آرایشی و بهداشتی

همه ما محصولات بهداشتی و آرایشی مورد علاقه خود را داریم، که هر روز آنها را مصرف می‌کنیم و اگر تمام شود بارها و بارها مجددا آنها را خریداری خواهیم کرد. بنابراین نیاز داریم که هر زمان محصولاتمان تمام شد به فروشگاهی رفته و محصول خود را خریداری کنیم. محصولات خارجی در ایران کمیاب شده‌اند و ممکن است نتوانیم هر زمان، محصول مورد نیازمان را در مغازه ها پیدا کنیم. همچنین تاریخ انقضا در این محصولات بسیار مهم است و ممکن است محصولات بهداشتی تاریخ گذشته و خارجی در مغازه‌ها موجود باشند. بنابراین توصیه ما این است که به جای خرید محصولات بهداشتی گران قیمت؛ از خرید اینترنتی و سایت‌های خارجی بهره‌مند شوید.

۶. لوازم تحریری و اداری

این دسته از محصولات هم جزو کالاهایی هستند که نه نیاز به پوشیدن دارند که بخواهید وقتتان را برای پوشیدن و تست کردنشان صرف کنید نه مثل وسایل دیجیتالی نیاز به بررسی از بابت درستی کارکرد را دارند. بنابراین به راحتی می‌توان آنها را به صورت اینترنتی خریداری کرد. اگر شما به مدرسه می‌روید یا به وسایل اصلی برای دفتر کارتان نیاز دارید بهتر است به درس و کارتان برسید و با خرید از سایت‌هایی مانند آمازون یا والمارت، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. هر دوی این وبسایت‌ها دارای انتخابی متنوع از محصولات اداری و دانشگاهی هستند که بسته به میزان خرید، شما می‌توانید از حمل و نقل رایگان آنها نیز بهره‌مند شوید. پس حتما خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی را یک‌بار تجربه کنید.

تا اینجا که با ۶ گروه مهم از کالاهایی که خرید آنلاین آنها نه تنها کم ریسک‌تر از خرید فروشگاهی است بلکه در اکثر مواقع مقرون به صرفه‌تر بوده آشنا شدید. همچنین بهتر است بدانید در خرید اینترنتی، امکان مقایسه فوری قیمت‌ها در سایت‌های مختلف فروشگاهی و با برندهای مختلف را دارید. این کار به شما کمک می‌کند تا بهترین خرید را داشته باشید و خیالتان از بابت قیمت‌ها راحت باشد. حتی می‌توانید جزئیاتی از مشخصات محصولتان را ببینید که شاید حتی خودتان هم از قبل به آنها توجه نکرده باشید. پس حالا وقت آن رسیده تا وارد سایت فروشگاهی خود شوید و خریدتان را با خیالی آسوده انجام دهید. اگر می‌خواهید از سایت‌های خارجی نیز خرید اینترنتی انجام دهید نگران نباشید چرا که سایت چارسوق آماده همراهی شما در خریدتان است.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما