شناسهٔ خبر: 35415672 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

کشف پوشاک و البسه قاچاق در اندیمشک

گروه استان ها – خوزستان - فرمانده انتظامی استان از توقیف 4 دستگاه خودرو سواری و کشف پوشاک و البسه قاچاق در شهرستان اندیمشک خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار"حیدر عباس زاده " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، دربیان جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران اقتصادی ، ماموران پاسگاه انتظامی ایست و بازرسی "پل زال" در محور اندیمشک_ خرم آباد با اقدامات اطلاعاتی از تردد 4 دستگاه خودروی سواری پژو 405 حامل کالای قاچاق مطلع و با ایجاد تور ایست و بازرسی طی 4 عملیات پی در پی آنها راشناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی انواع پوشاک و البسه قاچاق از جمله  140 دست بلوزدخترانه،کاپشن و پالتو مردانه،160 جفت کفش مردانه و زنانه، 220 دست پیراهن و شلوار، 550 دست تک پوش آستین بلند زمستانه و 500 دست زیرپیراهن فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد : کارشناسان ارزش ریالی محموله های کشف شده را بالغ بر 4میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری 4 قاچاقچی و تشکیل پرونده مقدماتی و تحویل آنان به مرجع قضائی ،خاطر نشان کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان تحت رصد کامل امنیتی و اطلاعاتی ماموران انتظامی می باشد وبا قاچاقچیان به شدت برخورد خواهد شد.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما