شناسهٔ خبر: 35413263 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

مسعود رجوی در عربستان مرد

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، علی حسین‌نژاد، مترجم قدیمی و سابق در بخش روابط خارجی سازمان منافقین (مجاهدین خلق) در عراق تأکید کرد که سازمان منافقین در آستانه فروپاشی است.

به گزارش جماران، حسین نژاد در گفت‌وگویی در پاسخ به پرسشی درباره ارائه این سازمان به عنوان جایگزین نظام حاکم بر ایران گفت: این‌ها همه توهم و سخره برانگیز است و نشان دهنده یأس سازمان است. این سازمان پایگاه مردمی خود را داخل و خارج از ایران از دست داده است.

وی  در پاسخ به پرسشی درباره «مسعود رجوی» رهبر منافقین که از سال 2003 تاکنون ناپدید شده است نیز گفت: سازمان منافقین اخیراً در کنفرانسی که به مناسبت  پنجاه و پنجمین سال تأسیسش برگزار کرد، به مرگ مسعود رجوی اذعان کرد. حسین‌نژاد در این گفت‌وگو تصریح کرد:

بی تردید مسعود رجوی به عربستان فرار کرد و در آنجا مُرد. اگر این چنین نبود، یک مسئول عربستانی در سال 2017 در جریان کنفرانس سازمان منافقین در پاریس مرگ مسعود رجوی را اعلام نمی‌کرد. در جولای 2016 «ترکی الفیصل» رئیس اسبق سازمان اطلاعات عربستان در سخنرانی‌اش در کنفراس سازمان منافقین در پاریس به مرگ مسعود رجوی اشاره کرد.

وی چندین بار در اشاره به مسعود رجوی کلمه «مرحوم» را تکرار کرد. حسین‌نژاد درباره دلیل پنهانکاری درباره مرگ مسعود رجوی نیز گفت: سازمان منافقین مرگ وی را از بیم فروپاشی سازمان و جدایی‌های در صفوف سرکردگانش، پنهانکاری می‌کند.

نظر شما