شناسهٔ خبر: 35413225 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ویجیاتو رسانه‌ای برای علاقه‌مندان به سرگرمی، فیلم، سینما و بازی‌ها

30054

مهم نیست چند سال سن دارید یا کجا زندگی می‌کنید؛ در هر صورت همه ما به شکل یا شکل‌هایی از سرگرمی نیاز داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ویجیاتو، دنیای بزرگ سرگرمی هم سال‌هاست که پیچیده و گسترده‌تر از آن چیزی شده که تصورش را می‌کردیم، در نتیجه گاهی اوقات پیدا کردن تفریحی که مناسب سلیقه، وقت یا شرایطمان باشد، کار چندان آسانی نیست.

با ویجیاتو هر روز سرگرم باشید

در چنین شرایطی وجود منبعی برای راهنمایی و یادگیری بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود و رسالت ویجیاتو نیز دقیقا همین است. چه به بازی‌های ویدیویی علاقه داشته باشید، به دنبال بهترین و جدیدترین سریال‌های تلویزیونی بگردید یا بخواهید مکان تفریحی مناسب برای آخر هفته پیدا کنید؛ در ویجیاتو تلاش می‌کنیم به تمامی این سرگرمی‌ها بپردازیم.

دنیای رنگارنگ بازی‌های ویدیویی

بخش بزرگ و مهمی از تمرکز ویجیاتو روی بازی‌های ویدیویی است، صنعتی که روز به روز بزرگ‌تر و مهم‌تر می‌شود. در زمینه اخبار بازی، تیم ویجیاتو روزانه و در هر ساعتی از شبانه‌ روز مهم‌ترین اخبار دنیای گیم را در سریع‌ترین زمان ممکن به سمع و بصر شما می‌رساند. مقالات مرتبط به بازی از پیش‌نمایش عناوین جدید گرفته تا مصاحبه و یادداشت‌های تحلیلی بخشی از برنامه روزانه ویجیاتو است تا هیچ مخاطبی از جریان و ترند روز عقب نماند. راستی اگر خودتان هم دستی در خلق و ساخت بازی دارید یا حداقل به آن علاقه‌مند هستید، در بخش بازی‌سازی آموزش‌هایی مختصر و مفید از سطح مبتدی گرفته تا پیشرفته به رشته تحریر در آمده که بدون شک برای شروع حسابی به کارتان خواهد آمد.

بررسی دقیق و کامل بازی‌ها در ویجیاتو نیز به اندازه پوشش اخبار و نوشتن مقالات مهم است. به هر حال با توجه به نرخ دلار و تعداد زیاد بازی‌هایی که در ماه منتشر می‌شوند؛ انتخاب عنوانی که کیفیت بالا و مهم‌تر از آن با سلیقه ما تطابق داشته باشد آسان نیست. تمام بازی‌های ویدیویی از عناوین موبایل گرفته تا کنسول‌های مختلف پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی به صورت جامع و دقیق توسط تیم ما بررسی می‌شوند و حتی در انتهای بررسی‌ هر بازی از این می‌گوییم که خرید بازی مورد نظر به چه کسانی توصیه می‌شود و چه کسانی احتمالا از تجربه آن لذتی نبرند.

پرده نقره‌ای و سریال‌های بی‌شمار تلویزیونی

چند سالی است که به گفته منتقدان، در عصر طلایی تلویزیون زندگی می‌کنیم. ده‌ها شبکه تلویزیونی فعال هر سال مجموعه کامل و متنوعی از سریال‌های مختلف را پخش می‌کنند که یافتن بهترین آن‌ها از هر زمانی سخت‌تر شده، به خصوص که با سخت‌گیری این شبکه‌ها، تعداد قابل توجهی از سریال‌ها به راحتی کنسل می‌شوند. فیلم‌های سینمایی چه ایرانی و چه خارجی هم یکی از آن سرگرمی‌های شماره یک برای اوقات فراغت هستند که همه ما از تماشای آن‌ها لذت می‌بریم. در ویجیاتو ما به معرفی، بررسی و تحلیل تمام آثار سینمایی جدید از سریال‌های ایرانی و محبوبی چون هیولا گرفته تا آثار هالیوودی، می‌پردازیم. اخبار و وقایع مهم سینما نیز درست مانند بازی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن پوشش داده می‌شوند.

راستی حتی اگر از عاشقان انیمه‌های ژاپنی و انیمیشن‌های روز هستید، شما را هم از یاد نبریم و در دو بخش جداگانه در هر ماه ده‌ها مقاله می‌نویسیم. از آنجایی که بسیاری نیز با این دنیا آشنایی ندارند، تلاش می‌کنیم بهترین انیمه‌ها و انیمیشن‌های جدید را معرفی کنیم تا به خوبی بدانید نباید چه آثار ارزشمندی را از دست بدهید.

آموزش به اندازه سرگرم شدن مهم است

یکی از دلایلی که بیشتر خانواده‌های ایرانی تا حدودی نسبت به بازی‌های ویدیویی بدبین و مشکوک هستند، رعایت نشدن کامل محدودیت‌های سنی در کشورمان و اطلاعات کم خانواده‌ها از این مدیوم پیشرفته است. بنابراین در بخش راهنمای والدین، برای اولین بار و به صورت اختصاصی خانواده‌ و پدر و مادران را به عنوان مخاطب انتخاب کردیم تا آن‌ها را در انتخاب بازی برای فرزندشان مشورت دهیم و همچنین آن‌ها را با دنیای احتمالا ناشناخته بازی‌ها بیشتر آشنا کنیم.

اگر خودتان نیز گیمر هستید و بیشتر وقت آزاد خود را به پای بازی کردن می‌گذارید، دو بخش کاملا اختصاصی هم برای شما داریم. در بخش راهنمای بازی، به آموزش هر بازی جدید و محبوبی که فکرش را بکنید، می‌پردازیم. از پابجی و فورتنایت گرفته تاکلش‌ آو کلنز و کلش رویال. اگر همیشه برایتان سوال بوده چطوری در کلش بهترین دک را بچینید یا چطور می‌توان تیراندازی بهتری در فورتنایت داشت، این بخش مخصوص شماست.

خرید بازی‌ها و کنسول‌ها نیز مقوله دیگری است که بیشتر خریداران به راهنمایی و مشورت نیاز دارند، در بخش راهنمای خرید با توجه به نیاز شما و شرایط موجود، تلاش می‌کنیم در انتخاب معقولانه و مقرون به‌صرفه راهنمایی‌تان کنیم.

و هر شکل دیگری از سرگرمی

تفریح و سرگرمی به بازی‌های ویدیویی و سینما محدود نمی‌شود و ما هم به خوبی این واقعیت را می‌دانیم. بخش مجزا «سرگرمی» به تمامی اشکال دیگری از این دنیا اختصاص دارد که در بخش‌های دیگر قرار نمی‌گرفتند. بازی‌های رومیزی یا همان بردگیم‌ها روز به روز در دنیا و ایران محبوب‌ و خواستنی‌تر می‌شوند. حتی در این چند سال اخیر بازی‌های ایرانی بسیار خوبی نیز عرضه شدند که در مقایسه با عناوین خارجی، قیمت بهتری هم دارند. در بخش بردگیم جدیدترین بازی‌های ایرانی و خارجی را بررسی کرده و حتی توضیح می‌دهیم که چرا باید زمانتان را به بازی‌های رومیزی اختصاص دهید.

شاید تا حالا دقت نکرده باشید اما خواندن کمیک‌بوک یا همان کتاب‌های مصور نیز یکی از سرگرمی‌های قدیمی ما ایرانی‌هاست. کمیک‌های تن‌تن را احتمالا می‌توان به عنوان یکی از بهترین نمونه‌ها یاد کرد. در بخش کمیک‌بوک به تولید محتوا در مورد جهان رنگی و هیجان‌انگیز کتاب‌های مصور می‌پردازیم، دنیایی که البته به صورت خیلی مستقیم با بازی‌های ویدیویی و سینما نیز در ارتباط است. راستی بهترین کمیک‌های خارجی را نیز به زبان فارسی ترجمه کرده و در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهیم که توصیه می‌کنیم آن‌ها را هم از دست ندهید.

در نهایت می‌رسیم به گشت‌وگذار. انواع مختلفی از سرگرمی و تفریح هستند که می‌توانید آن‌ها را در خانه و به همراه دوستان و آشنایان تجربه کنید اما بیاید صادق باشیم، همه ما حالا چه کم یا زیاد، نیاز داریم روزهایی هم به بیرون از خانه زده و به سراغ تفریح‌های هیجان‌انگیز و متنوع‌تری برویم. به خصوص روزهایی تعطیل که وقت آزاد بیشتری هم داریم. بخش گشت‌وگذار کاملا مخصوص همین تفریح‌هاست، در این قسمت بهترین جاهای تفریحی کشور از اتاق‌های فرار گرفته تا کافه‌ها و مراکز ورزشی را معرفی می‌کنیم تا بدانید آخر هفته خود را چطوری به بهترین شکل بگذرانید.

انتهای رپرتاژ آگهی

برچسب‌ها:

نظر شما