شناسهٔ خبر: 35413193 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

​جدلی به ایبنا خبر داد:

همایش «بانوان و دفاع مقدس» در هفته کتاب برگزار می‌شود

برگزاری یازدهمین همایش بانوان و دفاع مقدس که با هدف تجلیل از بانوان ناشر و نویسنده فعال در حوزه دفاع مقدس برگزار می‌شود، امسال در هفته کتاب برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
 
مریم جدلی، رئیس هیات مدیره انجمن فرهنگی زنان ناشر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: این انجمن هر سال همزمان با هفته دفاع مقدس همایش «بانوان و دفاع مقدس» با موضوع گرامیداشت بانوان فعال در حوزه نشر کتاب دفاع مقدس برگزار و برنامه‌های متنوعی برای آن پیش‌بینی ‌می‌کرد.

این ناشر ادامه داد: از سوی دیگر در هفته کتاب نیز برنامه‌های مختلفی مثل رونمایی کتاب و تجلیل از بانوان ناشر برگزار می‌کردیم اما امسال با توجه به محدودیت بودجه‌ای انجمن، تصمیم گرفتیم این برنامه‌ها را به صورت همزمان برگزار کنیم.
 
جدلی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این هفته توضیح داد: رونمایی از کتاب‌های بانوان ناشر در حوزه دفاع مقدس و تجلیل از ناشران و نویسندگان فعال از جمله برنامه‌هایی است که برای هفته پیش‌رو پیش‌بینی شده است.
 
وی گفت: امسال شرایطی فراهم شده است که یازدهمین همایش دفاع مقدس در هفته کتاب برگزار شود. با توجه به اینکه در آبان ماه امسال برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای برای گرامیداشت فعالان و دست‌اندرکاران بخش‌های مختلف کتاب پیش‌بینی شده است، اجرای این همایش در هفته کتاب پیشنهاد خوبی است که اجرایی می‌شود.

به گفته جدلی، این اقدام به دنبال موافقت اعضای انجمن و برنامه‌ریزی برای اجرای بهتر و پربارتر برنامه‌های انجمن انجام خواهد شد.

نظر شما