شناسهٔ خبر: 35413086 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پوشش دیجیتال استان مرکزی تا پایان سال به ۱۰۰ درصد می‌رسد

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی از پوشش ۱۰۰ درصدی امواج دیجیتال تلویزیون در این استان تا پایان سال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آذردشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی گفت: در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد از پوشش جمعیتی استان تحت پوشش دیجیتال هستند تا پایان سال پوشش دیجیتالی استان به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

 امیر هوشنگ آذردشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در جریان بازدید از ایستگاه فرستنده کوه پناه تفرش گفت: در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد از پوشش جمعیتی استان مرکزی زیر پوشش دیجیتال هست و تا پایان سال پوشش دیجیتالی استان به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

آذردشتی افزود: در جریان بازدید از ایستگاه فرستنده کوه پناه مسائل و مشکلات همکاران در شورای اداری صدا و سیما مطرح شد و بنا داریم با همکاری مسئولان صدا و سیما و مسئولان استانی مشکلات را در مورد دسترسی و جاده این ایستگاه را برطرف کنیم.

او اضافه کرد: در استان مرکزی بیش از ۱۷۰ فرستنده تلویزیونی وجود دارد که فرستنده کوه پناه یکی از ۱۰ فرستنده مرتفع کشور است.

امیر هوشنگ آذردشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی به همراه معاونان و مدیران از ایستگاه کوه پناه تفرش بازدید کردند.

ایستگاه کوه نور تفرش در ارتفاع ۲هزارو۸۰۰ متر از سطح دریا در شهرستان تفرش تنها فرستنده پر قدرت صدا و سیمای استان مرکزی است که توسط آن ۸۰ درصد از جمعیت استان تحت پوشش دیجیتال قرار می‌گیرند.

انتهای پیام / ج

پوشش دیجیتال استان مرکزی تا پایان سال به ۱۰۰ درصد می‌رسد

برچسب‌ها:

نظر شما