شناسهٔ خبر: 35412864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

علایی مقدم:روند رو به رشد بسکتبال استان قزوین حفظ شود

مدیرکل ورزش وجوانان استان قزوین در مجمع انتخاب رئیس هیات بسکتبال استان گفت: بسکتبال استان قزوین در سال‌های اخیر روند رو به رشدی را تجربه کرده و باید با ترسیم برنامه‌های مدون زمینه حفظ و تداوم این موفقیت‌ها را فراهم آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛در مجمع انتخاب رئیس هیات بسکتبال استان قزوین که با حضور دکتر طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان؛علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان؛افسانه حسن نایبی معاون ورزشی و اعضاء مجمع در سالن جلسات اداره کل برگزار شد؛حمیدرضا خانپور با کسب اکثریت آراء برای 4 سال به عنوان رییس جدید هیات بسکتبال استان قزوین انتخاب شد.

عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مجمع ضمن تبریک راهیابی تیم ملی بسکتبال کشورمان به رقابت های المپیک 2020 توکیو؛اظهار داشت: در سال گذشته تیم بسکتبال استان قزوین با حمایت شورا و شهرداری به لیگ برتر صعود کرد و امسال نیز اعتباری خوبی از سوی شورای شهر قزوین برای حضور آن در لیگ برتر پیش بینی شده است. علایی مقدم با بیان اینکه بسکتبال رشته آکادمی و دانشگاهی است، افزود: باید از ظرفیت دستگاه‌ها، نهادها و تمامی اشخاصی که دوستدار این رشته هستند استفاده کرده و زمینه رشد و توسعه بیشتر بسکتبال را در قزوین فراهم آورد.وی اضافه کرد: باید برای برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال از هم اینک به فکر بوده و برای ساماندهی سالن ورزشی، نیروهای یگان ویژه و ... اقدامات لازم صورت گیرد.علایی مقدم افزود: برگزاری مسابقات لیگ برتر در قزوین موجب رشد و توسعه ورزش استان شده و عملیات ساخت و تکمیل سالن ۶ هزار نفری قزوین را شتاب خواهد بخشید. در ادارمه دکتر طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان در سخنانیاظهار کرد: تیم ملی بسکتبال ایران به عنوان بهترین تیم آسیا در جام‌ جهانی ۲۰۱۹، بالاتر از چین قرار گرفت و راهی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.

 

نظر شما