شناسهٔ خبر: 35412768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران خبر داد :

درخشش مازندران در طرح50 هزار نمایشگاه کتاب در50 هزار مدرسه

محمد شعبانی معاون پرورشی و فرهنگی از کسب عنوان برتر در طرح ملی نمایشگاه کتاب با عنوان 50 هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران محمد شعبانی با اشاره به کسب این موفقیت کشوری در اختتامیه ی بیست و یکمین دوره طرح ملی نمایشگاه کتاب در اردوگاه کشوری شهید میرزا کوچک خان رامسر برگزار شد عنوان کرد: مازندران بار دیگر پیشگام بودن خود را در فعالیت های فرهنگی و پرورشی ثابت کرد.

شعبانی در ادامه اظهار داشت: مازندران در تمامی شاخص های تعیین شده جهت اجرای این طرح ملی توانست رتبه برتر را کسب کند. و این در حالیست که ما از تمام ظرفیت مدارس استان استفاده نکردیم .

معاون پرورشی و فرهنگی افزود: هر سال در آبان‌ماه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در یک روز مقرر با برپایی جشن اهدای کتاب به مدارس، نمایشگاه‌های کتاب برپا شده و سایر فعالیت های فرهنگی متناسب با کتاب نیز اجرا می‌گردد

این مقام مسئول با اشاره به ابتکارات استان در اجرای طرح‌های مختلف عنوان کرد: یکی از برنامه های  ویژه و ابتکاری سال تحصیلی 98-97که همراه نمایشگاه های کتاب مدارس در استان مازندران به اجرا در آمد، طرح « ایران می‌خواند  » بود که بازتاب بسیار خوبی در بین دانش آموزان داشت.

 شعبانی  در پایان گفت: با توجه به اینکه سرانه کتاب مازندران در کل کشور نسبت به سایر استان‌ها بهتر است امیدواریم در سال تحصیلی جدید با همکاری هرچه بیشتر مدیران مدارس بتوانیم درصد بیشتری از مدارس و دانش آموزان را در جریان فرهنگ کتابخوانی قرار دهیم .

نظر شما