شناسهٔ خبر: 35410105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

از ۲۵ شهریور تا یکم مهرماه؛

آغاز ثبت نام ناشران و کتابفروشان برای حضور در نمایشگاه کتاب خراسان شمالی

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از آغاز ثبت نام ناشران و کتابفروشان برای حضور در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا رضایی، با اشاره به برپایی یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی که قرار است دهم تا پانزدهم مهرماه در بجنورد برپا شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ناشران و کتابفروشان برای حضور در این نمایشگاه تا یکم مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به آدرس  www.icfi.ir جهت ثبت نام اقدام کنند.

 

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، در خصوص شرایط عمومی شرکت در نمایشگاه گفت: ناشران شرکت کننده باید دارای پروانه نشر معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند، آخرین چاپ کتاب، مربوط به چهار سال اخیر بوده و هر یک از کتاب­های معرفی شده باید دارای بارکد صحیح و رایج در صنعت نشر (بارکد شابک) باشد.

 

قیمت کتاب در زمان ثبت نمونه و برگزاری نمایشگاه باید یکسان و مطابق گواهی اعلام وصول بوده و دست خوردگی یا تعویض صفحه شناسنامه نداشته باشد، کتاب­های معرفی شده صرفاً مربوط به ناشر ثبت نام کننده و الزاماً دارای گواهی اعلام وصول وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد و ناشران شرکت­کننده، حداقل 10درصد تخفیف برای بازدیدکنندگان را لحاظ کنند؛ از دیگر شرایط عمومی حضور ناشران در نمایشگاه است که رضایی به آن اشاره کرد.

 

وی با تاکید بر حضور ناشران و کتابفروشان استانی در نمایشگاه، افزود: کتابفروشان می بایست به شرط اخذ نمایندگی از ناشران مدنظر در سطح کشور در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

 

نمایشگاه کتاب استانی با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از دهم تا پانزدهم مهرماه در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار می شود.

 

 

 

نظر شما