شناسهٔ خبر: 35409402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان:

برگزاری ۲ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس/ ۱۱ کتاب رونمایی می شود

ملک شاکوهی، از برگزاری ۲ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این هفته برنامه های متنوعی اعم از یادواره شهدا، دیدار با خانواده ایثارگران و ... برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکویی» امروز (چهارشنبه ۲۷ شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح در ۳۰ شهریور آغاز می شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان، از برگزاری ۲ هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: همچنین در سطح کشور برنامه های متنوعی در طول این هفته برگزار می شود.

 

ملک شاهکویی ادامه داد: نمایش رزمی ثائم الائمه با موضوع حصر آبادان در زمین رزمایش آق قلا برگزار می شود که گوشه ای از رشادت های رزمندگان به نمایش گذاشته می شود.

 

وی با بیان اینکه عطر افشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه های ما در هفته دفاع مقدس به شمار می رود، بیان کرد: در هفته دفاع مقدس سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس در تمامی میعادگاه های نماز جمعه را خواهیم داشت.

 


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان از برگزاری محافل خاطره گویی رزمندگان در ۲۲۰ مدرسه و حوزه علمیه خبر داد و ابراز کرد: همچنین دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا، همایش پیشکسوتان شهادت، برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح مدارس، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی از دیگر برنامه های ما در هفته دفاع مقدس است.

 

ملک شاهکویی با بیان اینکه با حضور بانوان انقلابی و ولایی همایش پیام آوران عاشورایی در تمامی شهرستان های استان گلستان در هفته دفاع مقدس برگزار می شود، یادآور شد: اجرای طرح آفتاب محله، مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی با محوریت دفاع مقدس و کرسی آزاداندیشی در سطح دانشگاه ها و مدارس و برگزاری همایش پیشکسوتات دفاع مقدس گرگان نیز از جمله دیگر برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در گلستان پیش بینی شده است.

 


وی با اشاره به اینکه برگزاری همایش روحانیون رزمنده در حوزه علمیه از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: ۱۱ عنوان کتاب در برنامه های هفته دفاع مقدس رونمایی می شود که در سال ۱۳۹۸ تالیف شده است.

 


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان افزود: بنا است تا پایان امسال، ۵۰ عنوان کتاب در گلستان تدوین و به چاپ برسد.

نظر شما