شناسهٔ خبر: 35405289 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اظهارات آنچلوتی پس از شکست لیورپول

71549

سرمربی ناپولی پس از شکست لیورپول اعلام کرد پیروزی فوق العاده‌ای به دست آوردند و شایسته‌اش بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از الینترا، ناپولی سه‌شنبه شب در هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا توانست لیورپول را با دو گل در خانه‌اش شکست دهد. کارلو آنچلوتی پس از پیروزی برابر مدافع عنوان قهرمانی گفت: پیروزی فوق العاده‌ای بود و شایسته‌اش بودیم. این تیم می‌تواند به مراحل بالاتر در اروپا برسد. فصل پیش نیز پیروز شدیم اما نتوانستیم از مرحله گروهی صعود کنیم. امسال باید این کار را انجام دهیم. نمی‌توانیم آسوده باشیم. باید با همین ذهنیت در بازی‌های بعدی به میدان برویم.

سرمربی ناپولی در ادامه اظهار کرد: باید سعی می‌کردیم تیم حریف را شکست دهیم اما بدون این که راهمان را گم کنیم. تیم خیلی خوب کار کرد. تنها راه شکست قهرمانان لیگ قهرمانان این است با کیفیت و با تمام وجود برابرشان بازی کنید. من بازی‌مان در دقایق پایانی را دوست داشتم چون پس از ۸۰ دقیقه رقابت باورمان را از دست ندادیم. دفاع کردیم و بدون این که کار مضحکی انجام دهیم به خوبی ضد حمله کردیم.

 فرناندو یورنته گل دوم ناپولی را برابر لیورپول به ثمر رساند. سرمربی ایتالیایی به تمجید از مهاجم اسپانیایی پرداخت و گفت: او بازیکن کاملی است و در یک لحظه تعیین کننده عالی ظاهر شد. خیلی خوب جواب همه را داد.

انتهای پیام

نظر شما