شناسهٔ خبر: 35405218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۲۱ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ در کنگان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: ۲۱ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ در کنگان کشف شد.

صاحب‌خبر -

رهام رضایی در گفتگو با خبرگزاری فارس در شهرستان کنگان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با یک دستگاه خودرو سواری اقدام به جایجایی مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان بوشهر را دارد بلافاصله موضوع در دستور کار‌ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه ماموران در ابتدا با دریافت این خبر و شناسایی محل تردد خودروی مورد نظر بلافاصله خبر را به پلیس مبارزه با مواد مخدر  فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه و پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان لامرد اعلام کردند، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی نیز در محورهای ورودی شهرستان اقدام به ایجاد چند تور ایست و‌ بازرسی کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی کنند، تصریح کرد: بعد از متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن مقدار ۲۱کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد که سلامت جامعه را مختل می‌کند بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ برای پیشگیری از تبعات بعدی به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما