شناسهٔ خبر: 35405190 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

استاندارد سازی گرمایشی ۳۲۰ کلاس درس در گیلان

گیلان- مدیرکل نوسازی مدارس گیلان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده از کل مناطق ۳۴ گانه آموزش و پرورش گیلان حدود ۱۴۴ مدرسه با ۳۲۰ کلاس درس دارای بخاری‌های نفتی هستند که با ۳۳ میلیارد ریال تا مهر ماه استاندارد سازی می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان، علی دقیق از افتتاح ۲۹ پروژه آموزشی در استان تا مهرماه سالجاری، اظهار کرد: از این تعداد ۲۵ پروژه آموزشی، سه پروژه ورزشی و یک پروژه نیز مربوط به افتتاح کانون فرهنگی و تربیتی است که مجموعا در اختیار اداره کل آموزش و پرورش گیلان قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به صرف ۲۱۰ میلیارد ریال برای ساخت این پروژه ها، افزود: از ۲۹ طرح مذکور ۱۸ واحد آموزشی توسط خیران ساخته شده که با بهره برداری از این طرح ها ۱۲ هزار مترمربع به زیربنای آموزشی مدارس افزوده می شود.

دقیق در تشریح وضعیت مدارس گیلان در خصوص استفاده از بخاری‌های نفتی، تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده از کل مناطق ۳۴ گانه آموزش و پرورش گیلان حدود ۱۴۴ مدرسه با ۳۲۰ کلاس درس دارای بخاری‌های نفتی هستند که با ۳۳ میلیارد ریال تا مهرماه استاندارد سازی می شوند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۴۸ هزار متر مربع از آسفالت حیاط مدارس قدیمی گیلان به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها:

نظر شما