شناسهٔ خبر: 35405139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دانش آموزان کرمانشاهی بی کتاب نمی‌ماند

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : اول مهر هیچ دانش‌آموزی در استان بی کتاب نمی‌ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جهانگیر صفری معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای تامین کتب درسی دانش آموزان استان در آستانه سال تحصیلی جدید، گفت : در حال حاضر کتب درسی بیش از نیاز دانش آموزان در استان موجود است و کتاب‌های اضافی نیز تا پایان آبان ماه به منظور اطمینان از بی کتاب نماندن دانش آموزان در استان باقی خواهند ماند و پس از آن کتب مازاد عودت داده خواهد شد.

او گفت : بجز دانش آموزان متوسطه اول که باید کتب درسی خود را از کتابفروشی‌های سطح شهر تهیه کنند، کتب درسی مابقی دانش‌آموزان از طریق مدارس در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد که کتاب‌های مورد نیاز این دانش آموزان در اختیار مدارس قرار گرفته است.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال بر اساس آمار‌ها برای بیش از ۱۷۶ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی کتاب تدارک دیده شده، افزود: همچنین کتب درسی متوسطه نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز از طریق مدارس تحویل دانش آموزان می‌شود.

او افزود: با توجه به اینکه برخی رشته‌های جدید فنی و حرفه‌ای و کاردانش در صورت به حد نصاب رسیدن تشکیل می‌شوند، در صورت تشکیل کلاس‌ها بلافاصله کتب درسی تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

صفری در ادامه با اشاره به توزیع کتب درسی دانش آموزان مقطع متوسطه اول در کتابفروشی‌های سطح شهر- بجز دانش آموزان مدارس تیزهوشان که کتابهایشان را از مدارس تحویل می‌گیرند افزود: کتابفروشی‌های سطح شهر تا اول مهر ماه کار توزیع کتب درسی دانش آموزان را بر عهده دارند.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به موجود بودن کتب درسی به اندازه کافی و حتی بیش از نیاز در کتابفروشی‌ها، افزود: دانش‌آموزانی هم که قبلا برای خرید کتاب درسی در کتابفروشی‌ها ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های سطح شهر کتب درسی خود را تهیه کنند .

 

 

انتهای پیام/د

کتب درسی بیش از نیاز دانش آموزان وجود دارد

 

برچسب‌ها:

نظر شما