شناسهٔ خبر: 35405130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی؛

اضافه شدن ۸ آمبولانس به ناوگان اورژانس+عکس

خبرگزاری صداوسیما

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی: تا پایان امسال ۸ آمبولانس به ناوگان اورژانس کهگیلویه و بویراحمد افزوده می شود.

صاحب‌خبر -
اضافه شدن ۸ آمبولانس به ناوگان اورژانسبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی این استان در دیدار با کارکنان اورژانس با گرامی داشت روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی گفت: ۴۵ پایگاه اورژانس در این استان فعالیت دارد که همه کارکنان آن با تلاش شبانه روزی به مردم خدمت می‌کنند.
آقای یزدانپناه با اشاره به اینکه از مجموع ۴۵ پایگاه اورژانس،۴۳ مورد زمینی و ۲ پایگاه هوایی است افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۴ آمبولانس به ناوگان اورژانس کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده و مجوز ۸ آمبولانس دیگر نیز اخذ شده است.
وی ادامه داد: برای خرید و تجهیز هر دستگاه آمبولانس ۱۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: راه اندازی پایگاه اورژانس چیتاب در دستور کار است و در این زمینه هم اکنون مشغول رایزنی با مسئولان محلی و مردم منطقه برای تامین زمین هستیم.
یزدانپناه افزود:به زودی ۲۵ نیروی شرکتی با برگزاری آزمون به اورژانس ۱۱۵ افزوده و آزمون ۱۱ نیروی استخدامی نیز در مهرماه برگزار می‌شود.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان هم گفت: هم اکنون ۴۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس، و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در حوادث جاده ای و شهری فعال است.   
اضافه شدن ۸ آمبولانس به ناوگان اورژانس+عکس اضافه شدن ۸ آمبولانس به ناوگان اورژانس+عکس اضافه شدن ۸ آمبولانس به ناوگان اورژانس+عکس اضافه شدن ۸ آمبولانس به ناوگان اورژانس+عکس اضافه شدن ۸ آمبولانس به ناوگان اورژانس+عکس اضافه شدن ۸ آمبولانس به ناوگان اورژانس+عکس

نظر شما