شناسهٔ خبر: 35405119 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

معاون وزیر کشور:

سند پیشران توسعه استان فارس تهیه می‌شود

صاحب‌خبر -
بابک دین پرست در حاشیه بازدید از صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد با بیان این که این منطقه از ظرفیت‌های ارزشمند استان فارس به شمار می‌آید، اظهارداشت: در استان فارس قابلیت‌های زیادی برای شکوفا کردن اقتصاد ملی و منطقه‌ای وجود دارد که یک نمونه آن منطقه ویژه اقتصادی لامرد است.

او ادامه داد: با مدیریت وزیر کشور مشکلات و تنگنا‌های فراروی پروژه‌های استان فارس برای برون رفت از این چالش ها، در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریمی، احصا و برای رفع موانع چاره اندیشی می‌شود.

معاون اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور ادامه داد: ظرفیت‌های موجود در استان فارس زمینه جهش جدی در عرصه فعالیت‌های اقتصادی را فراهم کرده است که با تکیه بر مواهب خدادادی و همچنین مجموعه منابع مادی و معنوی و نیروی انسانی متعهد و کار آمد این استان می‌تواند در زمینه توسعه جنوب کشور نقش بی بدیلی ایفا کند.

دین پرست با اشاره به دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در سطح کشور و استان فارس تصریح کرد: برخی معضلات و مشکلاتی که رفع آن‌ها منوط به اتخاذ تصمیم در سطح ملی است به زودی تعیین و با حل و فصل این مشکلات اطمینان داریم قطار توسعه صنعتی استان فارس از سرعت مطلوبی برای رسیدن به ایستگاه بالندگی و شکوفایی برخوردار می‌شود.

او افزود: برغم همه فشار‌های استکبار با همدلی و وحدت و تکیه بر داشته‌ها و ظرفیت‌های فراوانی که در سطح کشور از آن برخورداریم، در آینده نزدیک بسیاری از موانع در مسیر رشد و توسعه استان‌های مختلف کشور مرتفع می‌شود.

دین پرست از انجام سفر رحمانی فضلی وزیر کشور به شیراز در آینده نزدیک برای رونمایی از سامانه سند پیشران توسعه استان فارس که از آن به عنوان سامانه‌ای پویا و هوشمند یاد کرد، خبر داد.

گفتنی است معاون وزیر کشور ضمن حضور در مجتمع آلومینیوم جنوب در جریان اقدامات انجام شده برای تکمیل و بهره برداری از این کارخانه بزرگ قرار گرفت.

نظر شما