شناسهٔ خبر: 35405105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حوادث روز استان خوزستان در بسته خبری چهارشنبه ۲۷ شهریورماه

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۲۷ شهریورماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سانحه رانندگی در دزفول قربانی داشت

مجتبی چابک مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی دزفول گفت: طی تماسی، گزارش یک مورد تصادف حوالی روستای بنوت در بخش چغامیش دزفول ثبت شد.

او افزود: نیرو‌های اورژانس همراه با ۳ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های خیبر، صفی آباد و شمس آباد به محل حادثه اعزام شدند.

چابک بیان داشت: برخورد خودرو پژو و تیبا منجر به کشته شدن یک مرد ۳۳ ساله و یک مرد با هویت نامشخص شد.

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی دزفول تصریح کرد: ۲ مرد ۲۸ و ۳۴ ساله، یک کودک ۱.۵ ساله و ۲ خانم ۱۷ و ۳۳ ساله نیز در این تصادف مصدوم و توسط نیرو‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

 باند سارقان منزل در دزفول متلاشی شد

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: بررسی وقوع چندین فقره سرقت منزل در این شهرستان در دستورکار ماموران انتظامی  قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۴ بموفق به شناسایی اعضاء یک باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای سابقه دار و غیر بومی شدند، که پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چتد عملیات هر ۳ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌شد توقیف شد.

فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۵ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

 پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در مسجدسلیمان

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: به مدت ۴۸ ساعت طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز و مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و سارقان در شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی  به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ۴ توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر به همراه، مقدار ۴۰۰ گرم انواع مواد مخدر و ۲ سارق با ۶ فقره سرقت دستگیر شدند.

سرهنگ حسینی بیان داشت:  مردم از اجرای این طرح از همکاری خوب مردم در برقراری نظم و امنیت در شهرستان قدردانی و رضایت داشتند.

 فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه تهیه و توزیع مواد مخدر، شرارت و سرقت، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

دستان سارقان حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره در ماهشهر بسته شد

سرهنگ  رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: رسیدگی به چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان مخفیگاه باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان را که با همدستی یکدیگر اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی اظهار داشت: در بازجویی پلیس متهمان به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: از مخفیگاه متهمان مقادیری وسایل سرقتی از قبیل شیر آلات ساختمانی، کلید و پریز، سیم برق، توالت فرهنگی، قالیچه، لامپ، دریل، پمپ آب و اتصالات گازکشی کشف شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری ۲۹ سارق حرفه‌ای در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۳ روز در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران پلیس ۲۹ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۱ سارق به عنف، ۸ خرده فروش موادمخدر و ۱۰ نفر دارنده سلاح غیرمجاز را شناسایی، پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: در اجرای این طرح مقدار ۹ کیلو و ۵۸۷ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۳ فقره انواع سرقت در اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام مسئول اظهار داشت: ۳۱ دستگاه موتورسیکلت و ۲۱ خودروی متخلف توقیف و ۱۷ معتاد متجاهر نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد.

او ادامه داد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

البسه قاچاق در اندیمشک به بازار نرسیدند

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی ایست و بازرسی پل زال در محور اندیمشک_ خرم آباد با اقدامات اطلاعاتی از تردد ۴ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل کالای قاچاق مطلع و با ایجاد تور ایست و بازرسی طی ۴ عملیات پی در پی شناسایی و متوقف کنند.

او افزود: انواع پوشاک و البسه قاچاق از جمله ۲۰ طاقه پارچه، تعداد ۱۴۰ دست بلوزدخترانه، کاپشن و پالتو مردانه، ۱۶۰ جفت کفش مردانه و زنانه، ۲۲۰ دست پیراهن و شلوار، ۵۵۰ دست تک پوش آستین بلند زمستانه و ۵۰۰ دست زیرپیراهن فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی در بازرسی از خودرو‌های توقیفی کشف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در این رابطه ۴ قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها:

نظر شما