شناسهٔ خبر: 35405099 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در راستای تنظیم بازار؛

توزیع دفترچه های دانش آموزی در استان اردبیل

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و به منظور تنظیم بازار و کمک به اقشار کم درآمد جامعه، دفترچه دانش آموزی در استان توزیع می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل؛ رامین صادقی افزود: با همکاری اتحادیه صنف لوازم التحریر، دفاتر در نمایشگاه پاییزه و در فروشگاههای سطح استان در دسترس عمومی قرار دارد تا اقشار کم درآمد بتوانند با خرید دفترچه های تحصیلی مناسب و کیفیت خوب، رضایت آنان، جلب شود.
وی گفت: نظارت لازم بر توزیع و فروش این نوشت افزار اعمال می شود و عموم شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی مراتب را به سامانه ارتباطی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستانهای تابعه اطلاع دهند تا بازرسان سازمان در سریعترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی کنند.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور قیمت دفاتر دانش آموزی به ترتیب دفترچه ۴۰ برگ ۱۷۰۰ تومان، ۶۰ برگ ۲۵۰۰ تومان، ۸۰ برگ ۳۴۰۰ تومان و دفترچه ۱۰۰ برگ ۴۲۰۰ تومان تعیین شده است و اگر نرخ فروش بیشتر از این رقم باشد، تخلف صنفی واحد محرز است و قابل رسیدگی می باشد.

 

نظر شما