شناسهٔ خبر: 35405097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

سرمربی تیم گل ریحان البرز:

برای دیدار با استقلال در جام حذفی انگیزه بالایی داریم

البرز- سرمربی تیم گل ریحان البرز با اشاره به قرعه کشی جام حذفی و رویارویی این تیم با استقلال تهران گفت: بازیکنان جوان ما از انگیزه بسیار خوبی برخوردار بوده و بدون شک در ورزشگاه خانگی می توانیم استقلال را با دردسر مواجه کنیم.

صاحب‌خبر -

محمد نصرتی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: به شخصه ترجیح می دادم در جام حذفی با تیم های لیگ برتری روبرو شویم که این قرعه را به فال نیک گرفته و تمام تلاش خود را برای ارائه بازی باکیفیت به کار خواهیم بست.

وی با بیان این که بازیکنان جوان گل ریحان در جام حذفی می توانند کسب تجربه کنند گفت: پیش تر هم گفته بودم که در جام حذفی به بازیکنان جوان تر بازی خواهم داد.

سرمربی تیم گل ریحان البرز ادامه داد: به جوانان تیم اعتماد کافی دارم و می دانم که برای دیدار با استقلال از انگیزه زیادی برخوردار هستند.

نصرتی ضمن ارزیابی تیم استقلال در این فصل از رقابت های فوتبال ایران گفت: این تیم تغییرات زیادی داشته و هنوز به شرایط ایده آل خود نرسیده  این در حالی است که باید از تمام توان خود برای استفاده از این فرصت استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در دو هفته اخیر در یک دیدار دوستانه به مصاف استقلال رفتیم که علیرغم شکست برابر این تیم اما بازیکنان ما نمایش قابل قبولی را ارائه دادند.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران ضمن آرزوی موفقیت برای تیم شهدای رزکان دیگر نماینده البرز در جام حذفی گفت: امیدوارم تیم خوب رزکان پیکان را از پیش روی خود بردارد و شاهد دو نماینده البرز در مرحله بعد جام حذفی باشیم.

نظر شما