شناسهٔ خبر: 35404834 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با هماهنگی‌های انجام شده از اول مهر صورت می‌گیرد

ساماندهی قرارداد کارکنان شرکت خدمات اول

مدیر عامل شرکت مخابرات: اطلاعات کارکنان شاغل شرکت خدمات اول در استان‏ها تجمیع و ساماندهی در همه مناطق اجرا می‌شود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری با بیان اینکه موضوع ساماندهی قرارداد‌های پرسنل شرکت خدمات اول در استان‏های کشور از اوایل سال ۱۳۹۶ مطرح شده است، افزود: طرح ساماندهی در آن سال برای تعدادی از کارکنان در استان‏های اردبیل، سمنان و بخشی از استان تهران انجام شد، اما به دلیل اشکالات اساسی که در پیاده ‏سازی طرح وجود داشت متوقف شد.
وی افزود: گروه ‏های کارشناسی در حوزه‏‌ی منابع انسانی در زمانی که طرح متوقف شده بود، تشکیل و تمام اشکالات موجود، برطرف و با اطلاعات پرسنل شاغل در یکی از استان‏های کشور راستی‏ آزمایی شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تاکید مجدد بر لزوم تکریم تمام کارکنان خاطرنشان کرد: شناسایی مشاغلی که نیاز به تحصیلات دانشگاهی دارد، ارتباط رشته‏‌ی تحصیلی دانشگاهی با شغل فرد و کارسنجی فعالیت‏های مربوط به شغل، از جمله مهم‌ترین مواردی است که در اجرای نهایی طرح کارشناس حرفه‌ای برای کارکنان شرکت خدمات اول مورد تاکید قرار گرفته است.
وی همچنین یادآور شد: کمیته ‏ای تشکیل شده از معاونت توسعه سرمایه انسانی، دفتر مرکزی بازرسی و نظارت و دفتر مرکزی حراست در شرکت مخابرات ایران بر اجرای صحیح و بدون نقص طرح در شرکت خدمات اول نظارت مستمر خواهند داشت.
مهندس صدری گفت: یکی از اولویت‌های مهم مدیران شرکت مخابرات ایران، علاوه بر تلاش در توسعه زیرساخت‌ها و افزایش کیفیت خدمت رسانی، ایجاد عدالت بین تمام کارکنان و تحقق رضایت حداکثری است و امیدواریم اجرای دقیق این طرح، در ارتقاء شغلی پرسنل شرکت خدمات اول و افزایش رضایت مندی کارکنان، مفید و موثر باشد.

نظر شما