شناسهٔ خبر: 35404819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

طرح پاکسازی مسیر تردد دانش‌آموزان در کرمان اجرا می‌شود

فرمانده انتظامی استان کرمان از اجرای طرح نشاط اجتماعی با هدف پاکسازی اطراف مدارس در آستانه مهر خبر داد و گفت: فعالیت پلیس در مبارزه با مواد مخدر در مسیر تردد دانش‌آموزان تشدید می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در نشست خبری با موضوع طرح نشاط اجتماعی با هدف پاکسازی اطراف مدارس در آستانه مهر اظهار داشت: جوانان و نوجوانان کشور در آموزش و پرورش تا چند روز آینده سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمام جامعه ما از ابتدای مهر درگیر تحصیل و تدریس می‌شوند گفت: دانش‌آموزان آینده نظام را تامین می‌کنند و باید زمینه تحصیل مناسب آنها فراهم شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه تمام مسئولان روزی دانش‌آموز بودند و این مسئولیت مرهون زحمات معلمان است افزود: طرح نشاط اجتماعی ویژه مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه در آستانه ورود به سال تحصیلی جدید مانور نشاط اجتماعی توسط پلیس و با همکاری سایر نهادهای مرتبط برگزار می‌شود گفت: در این طرح پاکسازی اطراف مدارس و مسیر تحصیل دانش‌آموزان انجام می‌شود.

ناظری با اشاره به اینکه از حدود یک هفته قبل عملکرد فرماندهان خواسته شده و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در محدوده مدارس قابل توجه بوده است بیان کرد: باید زمینه بروز آسیب‌های اجتماعی را جمع کرد.

وی با بیان اینکه هر چه به مهرماه نزدیک‌تر می‌شویم اقدامات پلیس در این رابطه با جدیت بیشتر پیگیری می‌شود تصریح کرد: تشدید فعالیت پلیس در مبارزه با مواد مخدر را در برنامه خواهیم داشت و اجازه نمی‌دهیم خرده‌فروشان مواد مخدر محیط امنی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه با هر فردی که باعث انحراف دانش‌آموزان شود برخورد خواهد شد افزود: به صنوف متخلف در مسیر تردد دانش‌آموزان هشدارهای لازم داده می‌شود که مراقب رفتار خود باشند.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی نباید در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان ما پیش بیاید و با مجرمان برخورد قاطع می‌شود گفت: پلیس اقتدار جمهوری اسلامی ایران در هر زمینه‌ای را دنبال می‌کند و این امر هدف نهایی پلیس است.

انتهای پیام/ح

نظر شما