شناسهٔ خبر: 35404357 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تراژدی مرگ کودک هشت‌ساله در ورزشگاه آزادی بعد از برد پرسپولیس

بعد از پایان بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، اتفاقی ناگوار کام مردم ایران را تلخ کرد. فوت کودکی ۸ ساله بر اثر برق گرفتگی.

صاحب‌خبر -

کودک ۸ ساله دکه دار روبروی گیت غربی بر اثر برق گرفتگی فوت شد تا شوکی جدید به وررزش ایران وارد شود. اصرار برای ورود تماشاگران از گیت های الکترونیکی تعداد زیادی از تماشاگران بازی امروز را هم پشت در نگه داشته بود و حالا روایت های ابتدایی حکایت از اتصالی برق در گیت ها داشته است. باشگاه خبرنگاران جوان و ایران ورزشی در دقایق اولیه این خبر را اینگونه مخابره کرده اند. اینکه اولین اخبار حاکی از این است که این اتفاق به‌علت مشکلات فنی گیت‌ها رخ داده و کودک هشت‌ساله به این دلیل فوت کرده است.باشگاه خبرنگاران در خبر خود نوشته است:«سر این پسربچه که به داربست پشت گیت تکیه داده شده و این داربست به سیم برق وصل بوده که باعث فوت او شده است.»

تراژدی تلخی که کابوسی دردناک و جدید برای مدیران ورزشگاه آزادی و فوتبال ایران است.

اما مسئولان ورزشگاه و مقاماتی از وزارت ورزش که نمی خواهند پیش از بیانیه رسمی در این باره اظهار نظر کنند، به طور غیررسمی به رسانه ها اعلام کرده اند این کودک که فرزند یکی از دکه‌دارهای ورزشگاه آزادی بوده ، بر اثر برق‌کشی غیراصولی و غیرفنی،در داخل دکه فروش ساندویچ دچار برق‌گرفتگی شده است و دلیل فوت این کودک این بوده است.

مازیار ناظمی، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به خبرنگاران خبرآنلاین از پیگیری سریع این اخبار خبر داد و گفت به سرعت ماجرای دقیق را از سیف، مدیر مجموعه آزادی، جویا می‌شود.

هرچه هست این خبر دردناک ضایعه ای تلخ برای خانواده این کودک است که خبرآنلاین این فقدان را به خانواده داغدارش تسلیت می گوید.

نظر شما