شناسهٔ خبر: 35402971 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

عصبانیت کلوپ از پنالتی مشکوک ناپولی

سرمربی لیورپول از اعلام پنالتی مشکوک به سود تیم ایتالیایی در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان گله کرد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه بازی‌های هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب لیورپول با دو گل در زمین ناپولی تن به شکست داد تا مدافع عنوان قهرمانی فصل جدید را ضعیف آغاز کند.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از این دیدار گفت:‌ پنالتی ناپولی را قبول ندارم. وقتی یک بازیکن قبل از متحمل شدن یک ضربه خودش را پرت می‌کند اصلا پنالتی نیست. البته قبول دارم که نظرات می‌تواند متفاوت باشد. من بازنده خوبی نیستم ولی بازنده بدی هم نیستم. هر وقت انسان‌ها تصمیم می‌گیرند احتمال است که اشتباه و ایرادی نیز در کار باشد. داور و سیستم VAR همگی آلمانی بودند و تجربه استفاده از این فناوری را دارند. مطمئن هستم آنها می‌توانند توضیح قانع کننده‌ای درباره پنالتی ناپولی در این دیدار بگویند. من و همه ما می‌خواهیم شفافیت در تصمیم‌های VAR شاهد باشیم نه اینکه صحنه‌ای در یک بازی درست اعلام شود و در یک بازی دیگر تفسیر آن متفاوت باشد. این عدم شفافیت باعث نارضایتی از این فناوری شده است.

این مربی در ادامه صحبت‌های خود افزود: عملکرد ما در این دیدار بد نبود و توانستیم تا حدودی به اهدافمان برسیم. بازی در لیگ قهرمانان دشواری‌های زیادی دارد و سطح همه تیم‌ها بالاست. ما این موضوع را در بازی برابر ناپولی شاهد بودیم. با این حال اعلام این ضربه پنالتی در نتیجه بازی تاثیرگذار بود و شاید اگر پنالتی اعلام نمی‌شد تیمم نتیجه دیگری کسب می‌کرد.

قرمزهای بندر لیورپول اکنون خودشان را برای بازی حساس با چلسی در هفته ششم لیگ برتر آماده می‌کنند. لیورپول هر پنج دیدار ابتدایی خود را در این فصل لیگ برتر با برد به پایان رسانده است.

نظر شما