شناسهٔ خبر: 35402483 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مقاومت حق ملت‌هاست

بیروت- ایرنا- "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، این حق ملت هاست که با استفاده از تمام راهها در مقابل دشمنان خود مقاومت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه المنار، شیخ نعیم قاسم شب گذشته در مراسمی که از سوی جمعیت آموزش دینی در جنوب بیروت برگزار شد، اظهار داشت: امروز به روشنی شاهد تجاوز آمریکا به مناطق و سرزمین‌هایمان هستیم زیرا آمریکا به منظور تحمیل سیاست‌ها و شروط خود و وجود اسرائیل در منطقه تلاش می‌کند.  

وی تصریح کرد: این حق ملت‌های منطقه است که با تمام شیوه‌ها مقاومت کنند، این حقشان است که از همه انواع سلاح بدون استثناء برخوردار باشند، مقاومت امروز هرگز نخواهد پذیرفت که شروطی بر آن تحمیل شود.  

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: تجاوز به یمن باید محکوم شود نه دفاع از یمن. اشغالگری اسرائیل باید محکوم شود نه مقاومت در برابر اسرائیل. تخریب سوریه باید محکوم شود نه دفاع ملت سوریه از کشورشان. کسانی که به دنبال ضربه زدن به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایران هستند باید محکوم شوند نه جمهوری اسلامی که در حال دفاع از حقوق خود و حقوق ملت خود است.

وی در اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه لبنان گفت: این تحریم علیه حزب الله یا یک گروه مشخصی نیست بلکه علیه کل لبنان است،  بنابراین همه ما باید به منظور جلوگیری از این رفتار تحقیر آمیز آمریکا به وظایف خود عمل کنیم.

معاون دبیر کل لبنان همچنین تاکید کرد: سرنوشت تحریم‌های آمریکا، شکست سیاسی است زیرا با وجود تشدید فشارها ما هرگز از سرزمین و حقوق خود کوتاه نخواهیم آمد.

نظر شما