شناسهٔ خبر: 35398956 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

کیهان و خوانندگان

صاحب‌خبر -


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323
* دست مبارک و عزیز امام خامنه‌ای را می‌بوسم که جناب آقای رئیسی را به عنوان رئیس قوه قضائیه انتخاب کرد، انتخابی که ملت را امیدوار و خوشحال کرده است. خداوند بر طول  عمر و سلامتی و تندرستی و موفقیت این فرزندان حضرت زهرا(س) بیفزاید.
0084---0911
* به آقای رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه به خاطر مبارزه با مفسدین اقتصادی خدا قوت عرض می‌کنیم درخواست ما این است که در این حرکتی که شروع کرده‌‌اند از هیچ هیاهویی نهراسند و برخورد با مفسدین اقتصادی به ویژه مفسدین دانه درشت را ادامه بدهند اول خدا و بعد مردم مدافع ایشان خواهند بود.
زاهد
* آقای رئیس‌جمهور! شما در سال 96 گفتید که من برای مبارزه با فساد با کسی عقد اخوت نبسته‌ام و باید با متخلفان برخورد کرد! حال چه شده که وقت عمل، داد و فریاد راه انداخته‌اید که برخوردها جناحی است؟! هم اکنون عملکرد قوه قضائیه مورد تائید اکثر قریب به اتفاق مردم کشور است.
سوری
* درود بر آقای رئیسی که نشان داد در مدتی کوتاه با تلاش و توکل بر خداوند می‌توان با حساب‌کشی از فاسدان موجبات امیدواری و خشنودی مردم را فراهم کرد.
4897---0914
* با محاکمه مفسدین دانه‌درشت داد برخی از دولتی‌ها درآمده است ولی دستگاه قضا نباید باج بدهد. این حرکت انقلابی امیدبخش و عدالت طلبانه باید به نتیجه برسد.
8872---0990
* به خاطر این‌که اکثر مفسدین اقتصادی در حال محاکمه از مسئولان دولتی هستند که عمدتا از اصلاح‌طلبان تشکیل شده برخی افراد توهم زده اظهار می‌دارند محاکمه‌ها جناحی است! یعنی چون مفسدین از فلان جناح هستند نباید محاکمه شوند؟ این چه منطقی است؟
4207---0912
* دخالت آقای رئیس‌جمهور در کار قوه ‌قضائیه  معنا ندارد ایشان اگر هنر دارند به کارهای روی هم تلنبار شده دولت برسند که مردم را بیچاره کرده است.
4564---0913
* دولت هم از قوه‌ قضائیه یاد بگیرد مبارزه با فسادهای موجود در دستگاه و حوزه مدیریتی و مسئولیتی خود را شروع کند اولین اقدام دولت باید این باشد که حقوق‌های نجومی مدیران را قطع کند.
1836---0913
* انصار‌الله یمن با حمله پهپادی به دو پالایشگاه مهم عربستان و به نصف رساندن صادرات نفتی این کشور خسارت سنگینی متوجه آل‌سعود کردند و به اثبات رسید  که سرنوشت این جنگ توسط نیروهای مومن و انقلابی یمن رقم خواهد خورد و خفت و حقارت شامل حال حکام عربستان خواهد شد.
0609---915
* ما مردم ولایتمدار و عاشقان مکتب امام حسین(ع) و پیروان راه نورانی امام خمینی(ره) دست عزیزان انصار‌الله یمن را می‌بوسیم و عرض می‌کنیم قدرتی بالاتر از قدرت خداوند وجود ندارد و ستم‌کاران محکوم به شکست هستند.
8631---0918
* انصار‌الله یمن با حمله پهپادی به آرامکو عربستان از پوشالی بودن هیبت آمریکا و متحدان منطقه‌ای‌اش پرده برداشت، حتی غربزدگان داخلی هم فهمیدند که گزینه نظامی آمریکا بر علیه کشورمان فقط جنبه تبلیغاتی داشته و ابتکار عمل نزد جبهه مقاومت است.
0461---0938
* آن همه سلاح آمریکا به عربستان فروخته شده ولی از شناسایی و مقابله با چند پهپاد انصارالله یمن عاجزند وقتی خدا بخواهد دشمنان را این‌گونه خوار و ذلیل خواهد کرد.
2805---0916
* این خون شهدای حادثه منا است که آل‌سعود عربستان را رسوا کرده است. بعد از این حادثه بود که رهبر معظم انقلاب کلمه تاریخی شجره خبیثه آل‌سعود را به کار بردند باعث تاسف است که دولت حاضر نشده در تقویم سالیانه کشور یک روز را به نام شهدای منا به ثبت برساند.
5674----0919
* واقعیت این است که آمریکایی‌ها هیچ‌وقت مثل الان این‌گونه به دست خودشان بی‌حیثیت نشده‌اند. حقارت امروز آمریکا کار خدا است و بابت آن خداوند را شاکریم.
9915---0914
* شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال وابسته به رژیم کودک‌کش و شجره خبیثه سعودی از مواضع علی مطهری و سلحشوری در مجلس در ارتباط با مرگ سحر خدایاری تشکر کرد. در کنار این عده‌ای مزدور آن طرف آب،‌ از مواضع آقای شریعتمداری انتقاد و کیهان را زیر سوال بردند! یک سوال دارم وظیفه شورای نگهبان، مجلس و قوه قضائیه در ارتباط با نماینده‌ای که به جاده صاف‌کن دشمن تبدیل شده چیست؟ البته اگر با برخی سلبریتی‌های فاقد دین، مروت، انسانیت، ایرانیت و... برخورد می‌شد امروز برخی با کمال وقاحت طلب‌کار نظام و ملت نمی‌شدند؟!
وحیدی
* نماینده مرفه و کوته‌بینی که در طول این چند سال هیچ انتقادی به دولت به خاطر فشار اقتصادی به مردم نداشته با چه رویی خواستار اعتراض خیابانی مردم به منظور حضور زنان در ورزشگاه‌ها در کنار مردان شده است واقعا شرم‌آور است!
8760---0905
* به خانم‌های ابتکار و سلحشوری و امثال‌شان عرض می‌کنم مشکل زنان ما رفتن به ورزشگاه‌های مردانه نیست اگر خودتان مشکل دارید بروید مانعی نیست و اگر درد زنان را دارید شب‌ها سری به خیابان‌ها بزنید و زنان تهیدستی را که با آبرو زندگی می‌کنند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه‌ داشته‌اند چگونه دور از دید فرزندان و بستگان به بازیافت زباله و... مشغولند و امرار معاش می‌کنند... اگر راست می‌گویید بفرمایید چه اقدامی برای رفع مشکل این زنان محترمه کرده‌اید؟ واقعا چه‌قدر این حمایت‌های بیگانه‌پسند ناپسند  است!
9590----0914
* دولت آقای روحانی با محوریت اصلاح‌طلبان در این سال‌ها به‌گونه‌ای با مردم رفتار کردند که گویا کشور توسط آنان فتح شده و حق دارند هرگونه که خواستند سوار بر اسب قدرت بتازند و هر کاری خواستند انجام بدهند دیدیم که با سر به زمین خوردند و امروز در بین مردم محبوبیتی ندارند.
4828----0936
* یک فرهنگی بازنشسته هستم و 20 سال مدیر مدرسه بوده‌ام می‌خواستم بابت صداقت روزنامه کیهان و روشنگری‌هایی که می‌کند تشکر کرده باشم و دعا می‌کنم رهبر معظم انقلاب همیشه در صحت و سلامت باشند.
1254---0911
* روزنامه‌های زنجیره‌ای بنا بر ماموریتی که دارند مرتب موضوع مذاکره ایران و آمریکا را تیتر می‌کنند و به آن دامن می‌زنند. معلوم می‌شود این جماعت به آخر خط رسیده که دیگر حنایشان رنگی ندارد همچنان به دنبال تشویش اذهان عمومی و فریب افراد جامعه هستند.
3107---0902
* نکته جالب توجه در محاکمه شبنم نعمت‌‌زاده در تاریخ 98/6/25 رخ داد. وی اظهار داشت نه تنها ثروت پدرم افزایش پیدا نکرده بلکه پس از انقلاب کاهش هم داشته است! برای  اینکه این مظلوم‌نمایی دختر خانم وزیر چند دوره‌ای و نیز مسئولیت در توانیر، پتروشیمی و.... ثابت شود که چقدر به واقعیت نزدیک است، پدر ایشان زحمت بکشند سرمایه و درآمد خود را در دو مقطع بدو ورود به دولت و حال حاضر با سند و مدرک ارائه کند.
اسدالله عشقی
* برای سنگ‌پا، ناخن، لوازم آرایشی و... ارز دولتی در نظر گرفته می‌شود ولی برای راه‌اندازی چند کارخانه تولید پارچه چادری و یا واردات چادر مشکی ارزی اختصاص داده نمی‌شود؟! چادری که یکی دو سال قبل به راحتی با 40 هزار تومان تهیه می‌شد امروز به 500-600 هزار تومان رسیده است! این یعنی تصمیم دولتمردان به سخت کردن پایبندی به حجاب کامل است.
رحمانی
* لابد توقیف اموال ایران توسط دولت خبیث کانادا هم یکی از برکات فتح‌الفتوح برجام است!
عسگری

نظر شما