شناسهٔ خبر: 35395755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

آذربایجان‌غربی قهرمان مسابقات بانوان شمشیربازی جوانان کشور

مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان کشور در ارومیه و در قسمت بانوان به پایان رسید و تیم آذربایجان‌غربی با کسب ۲ طلا و ۵ مدال بالاتر از یزد و اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان کشور در قسمت بانوان بعد از ۳ روز رقابت در ارومیه به پایان رسید.

در این مسابقات و در مجموع تیم آذربایجان‌غربی با ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت، یزد با ۲ طلا، یک نقره و ۵ برنز نایب قهرمان شد و تیم اصفهان با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز سوم شد ضمن اینکه تهران، گیلان و مازندران بترتیب چهارم تا ششم شدند.

مسابقات انفرادی

در اسلحه فلوره، هانیه خوشخواهی شمشیرباز جوان ارومیه‌ای از آذربایجان‌غربی در دیدار فینال با پیروزی ۱۵ بر ۹ برابر فاطمه زارع از تهران بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلا را از آن خود کرد و زهرا کارگرشریف‌آباد از یزد و تینا مسکنی از تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.
در اسلحه اپه، نیز مائده رضایی از اصفهان مدال طلا را از آن خود کرد، مبینا بافراست از آذربایجان‌غربی بر سکوی دوم ایستاد و عطیه‌السادات دشتخوش از یزد و الینا حسن‌پور از مازندران بر سکوی سوم مشترک جای گرفتند.
و در اسلحه سابر، شیدا عالمی از یزد قهرمان شد، آیدا حاجی‌باقی‌آبادی از یزد بر سکوی دوم ایستاد و آیسا صدیقی از یزد و فاطمه رفیعی از گیلان مقام مشترک را به خود اختصاص دادند.

مسابقات تیمی

مسابقات اسلحه سابر با قهرمانی تیم یزد به پایان رسید. در این بخش، تیم گیلان عنوان دوم را کسب کرد و اصفهان و آذربایجان‌غربی مشترکا سوم شدند.
در اسلحه اپه، تیم آذربایجان‌غربی با ترکیب مبینا بافراست، زهرا مرد، سما کشی آده و فاطمه احمدی در دیدار فینال با نتیجه ۴۵ بر ۳۶ تیم قدرتمند اصفهان را از پیش روی برداشتند و مدال طلا را از آن خود کرد و یزد و تهران نیز مشترکا سوم شدند.
و در اسلحه فلوره، تیم تهران برابر آذربایجان‌غربی در فینال ۴۵ بر ۴۲ پیروز شد و به مدال طلا دست یافت، آذربایجان‌غربی با ترکیب هانیه خوشخواهی، شیدا حسینی، زهرا حیدرزاده و هلیا اسمعیل زاده مدال نقره را کسب کرد و یزد و اصفهان هم مشترکا سوم شدند.

46

نظر شما