شناسهٔ خبر: 35394397 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با حضور وزیر علوم؛

آیین «گشایش ۵۰ کرسی زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی در جهان» فردا ۲۶ شهریور برگزار می‌شود

قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل گفت: آیین گشایش ۵۰ کرسی زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی در جهان در سال ۹۸، فردا چهارشنبه ۲۷ شهریورماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، سالارآملی قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل و رئیس مرکز همکاری‌های علمی و بین‌المللی گفت: آیین گشایش ۵۰ کرسی زبان و ادبیات فارسی و ایران شناسی در جهان در سال ۱۳۹۸، فردا چهارشنبه ۲۷ شهریورماه برگزار می‌شود.
 
آملی ادامه داد: این آئین با حضور منصور غلامی، وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، جمعی از استادان اعزامی زبان و ادبیات فارسی و مدیران و مسئولان مربوط از سوی معاونت گسترش زبان فارسی و ایران شناسی در خارج از کشور مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم برگزار خواهد شد.
 
قائم‌ مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل تصریح کرد: ارائه گزارش شرایط کنونی گسترش زبان و ادبیات فارسی و ایران‌شناسی در دنیا، معرفی استادان اعزامی جدید زبان وادبیات فارسی به کرسی‌های خارج از کشور و رونمایی از کتاب‌های تألیفی و سرفصل‌های درسی زبان و ادبیات فارسی برای کرسی‌های خارج از کشور تهیه و تدوین شده در کارگروه‌های تخصصی از دیگر برنامه‌های این آئین خواهد بود.

نظر شما