شناسهٔ خبر: 35394337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

از امروز؛

پردیس ارس دانشگاه تهران در کنگره علوم و صنایع غذایی ایران فعالیت خود را آغاز کرد

همزمان با برپایی سومین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران در روز ۲۶ شهریورماه، غرفه پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران فعالیت خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،  سومین کنگره بین المللی و بیست و ششمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران از ۲۶ تا ۲۸ شهریورماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود و پردیس بین المللی ارس در این کنگره حضوردارد.

زهرا امام جمعه،  رئیس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی گروه علوم و مهندسی صنایع غذایی دانشکده مهندسی و فناوری کشاورزی دانشگاه تهران با موضوع صنایع غذایی در این کنگره سخنرانی خواهند داشت.

سخنرانی اساتید از کشور‌های لهستان، صربستان، ایران، ترکیه و عراق، ارائه مقالات توسط اساتید و دانشجویان صنعت غذا، پخش کلیپ و... از برنامه‌های جنبی این کنگره خواهد بود.

ارائه نتایج کار‌های پژوهشی اساتید، دانشجویان، کارشناسان، محققان و واحد‌های برتر یا برجسته یا موفق صنعت غذا و درمجموع تقویت جایگاه تولید و عرضه علم در جهت ارتقاء سطح کیفی و کمی مواد غذایی از اهداف این کنگره است.

ایجاد همبستگی میان طیف گسترده زنجیره علم و تولید، گامی فراتر در راستای تولید غذای سالم از دیگر اهداف این کنگره است.

کاهش و بازیافت پسماند‌ها و ضایعات صنعت غذا، روش­های نوین فرآوری و نگهداری مواد غذایی، سلامت بهداشت و کنترل کیفیت مواد غذایی، کاربرد اسانس­ها و عصاره­های طبیعی در صنایع غذایی، راهکار‌های کاهش مصرف انرژی در صنایع غذایی و صنایع بسته ­بندی مواد غذایی از برخی محور‌های این همایش است.

بنابراین گزارش، پردیس بین المللی ارس در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد در رشته صنایع غذایی برای دانشجوی ایرانی و خارجی می‌پذیرد.

لازم به ذکر است: این کنگره به همت انجمن علوم و صنایع غذایی ایران با همکاری و حمایت سیویلیکا در دانشگاه تربیت مدرس تهران از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ شهریور ماه برگزار می‌شود.

نظر شما