شناسهٔ خبر: 35394287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دفتر امام جمعه اردبیل

تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل

مسئولان خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

 تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیلبه گزارش خبرگزاری صداوسیما از اردبیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این دیدار گفت: عملکرد نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل در طول این یکسال ستودنی است.

آیت الله سید حسن عاملی با اشاره به اینکه نمایندگی های آستان قدس رضوی باید بیش از این در سراسر کشور راه اندازی شود تا برای مردم و مناطق محروم خدمات رسانی کنند افزود: با توجه به وضعیت کنونی کشور و مشکل بیکاری اولویت آستان قدس باید رونق تولید و اشتغال برای جوانان باشد.

وی بیان داشت: انتظار داریم نمایندگی آستان قدس رضوی با راه اندازی کارگاه های تولیدی کوچک برای رونق تولید و اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی  قدم بردارد .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به نهفته ماندن معدن های غنی در جنوب استان گفت: مسوولان از استخراج این معادن که سرمایه های عظیم ملی و استانی محسوب می شود غافل مانده اند، ولی  می توان با کمک جوانان و  استخراج معادن در راه  افزایش سرمایه گام برداشت.

آیت الله عاملی گفت: گزارش های خوبی از فعالیت های ارزشمند نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل و مدیریت جهادی این مجموعه ارزشی می رسد  که امیدواریم این فعالیت ها مستمربوده  و تاثیرگذاری زیادی برای جامعه داشته باشد.

 تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیلکاظم دبیر مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: یک هزار بسته لوازم التحریر با همکاری خیرین و نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل تهیه شده که تا آغاز سال تحصیلی جدید  بین  دانش آموزان بی بضاعت استان توزیع خواهد شد.

دبیر افزود:  توسط  نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل تاکنون 210 اتوبوس کاروان زیارتی شامل 8 هزار 500 مشهد اولی از مناطق محروم و روستاهای دور افتاده استان به بارگاه امام رضا(ع)اعزام شده است .

وی با بیان اینکه 110 مورد جهیزیه نیز در طول این یکسال با شناسایی و همکاری موسسه آبشار عاطفه ها تهیه و توزیع شده است افزود: تاکنون بیش از 3 هزار غذای گرم، 200 کیلوگرم گوشت گوسفندی ذبح شده و 2 هزار و 500 بسته ارزاقی اعم از برنج، حبوبات  و غیره در بین خانواده های بی بضاعت استان توزیع شده است.

 تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل  تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل  تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل  تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل  تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل  تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل  تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل  تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل  تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل  تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل  تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل  تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل  تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل  تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل  تجلیل از خادمیاران رضوی آستان قدس استان اردبیل

نظر شما