شناسهٔ خبر: 35394176 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

استاندار خبر داد:

آماده سازی ورزشگاه شهید چمران ساوه تا نیمه اول مهر برای برگزاری دیدارهای خوشه طلایی

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی آقازاده اظهارداشت : آماده سازی این ورزشگاه با دست خالی صورت گرفته است و با وجود اینکه هنوز برای اجرای بازی آماده نشده است اما تلاش جدی برای آماده سازی سریع در دستور کار است / اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی جای تقدیر دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ، سیدعلی آقازاده در جریان سفر به ساوه که به منظور افتتاح پروژه های هفته دولت صورت گرفت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به عنوان نماینده استان مرکزی در لیگ دسته یک کشور رقابت می کند اما به دلیل عدم آماده شدن زمین استادیوم شهید چمران، بازی های خانگی این تیم در خارج از ساوه برگزار می‌شود.

وی افزود: از زمانی که تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به لیگ دسته یک راه پیدا کرد مسئولان استانی و شهرستانی درصدد آماده کردن زیرساخت ها و زمین بازی برای رقابت های خانگی این تیم بودند و همچنان این تلاش ادامه دارد.

آقازاده افزود: آماده سازی این ورزشگاه با دست خالی صورت گرفته است و با وجود اینکه هنوز برای اجرای بازی آماده نشده است اما تلاش جدی برای آماده سازی سریع در دستور کار است و قرار بر این است که بتوان زیرساخت های ضروری و آن چیزی که می تواند براساس آن مسابقات فوتبال در این استادیوم شکل بگیرد آماده کرد و پیش بینی ماه آماده سازی ورزشگاه تا 15 مهرماه سالجاری است.

وی تصریح کرد: بدیهی است با آماده سازی ورزشگاه اخذ مجوز برگزاری مسابقات خانگی این تیم با تائیدیه سازمان لیگ صورت خواهد گرفت و امیدواریم در تاریخ مورد نظر شاهد برگزاری مسابقات خانگی خوشه طلایی در استادیوم شهید چمران باشیم.

استاندار مرکزی در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه‌های هفته دولت در ساوه گفت: 106 پروژه در ساوه با اعتباری بالغ بر 354 میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی شد و نزدیک به دو هزار و 720 فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهد کرد.

استاندار مرکزی در سفر به ساوه پس از گلباران گلزار شهدا در منزل خانواده شهید سعید شمس و جانباز 70 درصد مرتضی ولدخانی حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام و جانباز دیدار و گفت‌وگو کرد و سپس در آئین تشییع پیکر پاسدار جانباز حاج مصطفی بوجاری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و فرمانده اسبق سپاه ناحیه ساوه شرکت کرد.

آقازاده در ادامه هتل دو ستاره قلعه امیر حسینی در محله عبدل‌آباد ساوه با هزینه‌ای بالغ بر چهل میلیارد ریال و با ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر را افتتاح کرد .

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد روح الله رهبر در شهرک علوی ساوه و نیز ایستگاه شماره ۴ آتش‌نشانی با صرف ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و به وسعت ۷۸۰ متر مربع، پایگاه سلامت شهری شهید رجبعلی قسمتی با صرف اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان و بازدید از استادیوم شهید چمران از دیگر برنامه‌های استاندار مرکزی همزمان با هفته دولت در شهرستان ساوه بود.

آقازاده همچنین کلنگ مجتمع گردشگری تفریحی ارحام در مجاورت شهرک دانشگاهی خاتم‌الانبیاء (ص) به وسعت ۳۲ هزار متر مربع را به زمین زد. همچنین با حضور مقام عالی دولت در استان مرکزی زمین چمن روستای باغ شیخ با برآورد مالی معادل ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

دیدار مردمی در روستای الوسجرد از توابع بخش مرکزی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در این روستا، پایان‌بخش برنامه‌های سفر استاندار مرکزی همزمان با هفته دولت در شهرستان ساوه بود .

نظر شما