شناسهٔ خبر: 35394140 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ساحت مقدس آموزش و پرورش را نباید فدای ملاحظات سیاسی کرد

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران: ساحت مقدس آموزش و پرورش را نباید فدای ملاحظات سیاسی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران که عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد اظهار کرد: ساحت مقدس آموزش و پرورش را نباید فدای ملاحظات سیاسی کرد و تنها به کار حرفه‌ای خود که تعلیم و تربیت است، پرداخته شود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران درباره آغاز سال تحصیلی گفت: ماه‌هاست که مدیران مناطق، مدیران مدارس در قالب پروژه همه تلاش های زیادی را در سطح استان انجام دادند و مدارس را برای آغاز سال تحصیلی با نشاط آماده کرده اند تا دانش آموزان از مدرسه شاداب و پویا استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: تراکم دانش آموزی شهرستان‌ها در استان بسیار زیاد است و نیازمند این است که مسئولان در شهرستان‌های استان تهران کمک حال آموزش و پرورش باشند. ساماندهی نیروی انسانی در چند ماه گذشته زحمات بسیار گسترده‌ای را به همراه داشته است و در خصوص تامین نیروی انسانی و اقدامات جهادی در شهرستان‌های استان تهران صورت گرفتند.

صیدلو در ادامه افزود: مدیر مدرسه‌ای که فهم درستی از تعلیم و تربیت داشته باشد باید فضایی را ایجاد کند که دانش آموزان در آن لذت ببرد و در این صورت است که آموزش به شکل درست اتفاق می‌افتد اگر به داشته‌های آموزش وپرورش نگاه کرد می‌توان بسیاری از بالقوه‌های آن مشکلات آموزش‌وپرورش را حل کرد.

انتهای پیام/67037/پ/الف30

نظر شما