شناسهٔ خبر: 35394094 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

عبدالسلام: عملیات آینده نیروهای یمنی سخت‌تر و دردناک‌تر خواهد بود/ نفت ارزشمندتر از خون ملت یمن نیست

ابنا

رئیس هیئت ملی یمن تاکید کرد: ملت یمن در مقابله با تجاوزگری و محاصره، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و از همه ابزار‌های قانونی در این راه استفاده خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

‌ به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ «محمد عبدالسلام» رئیس هیئت ملی یمن در خصوص تحولات روز‌های گذشته بیانیه مهمی منتشر کرد.

وی در این بیانیه تاکید کرد: کسانی که عملیات ۱۴ سپتامبر را محکوم کردند، نشان دادند که از تجاوزگر حمایت می‌کنند و بیانیه‌های آن‌ها در محکومیت حمله به تاسیسات نفتی آرامکو، به منزله تشویق جنایتکار به ادامه جنایت‌های خود علیه ملت یمن است.

رئیس هیئت ملی یمن گفت: نفت ارزشمندتر از خون ملت یمن نیست و کسانی که خون مردم یمن را بی ارزش می‌دانند، باید پیامد‌های این اقدام را بپذیرند.

عبدالسلام گفت: کسانی که به تضمین ثبات بازار نفت تمایل دارند، باید از ائتلاف متجاوز بخواهند تجاوزگری خود را متوقف کند و دست از محاصره ملت یمن بردارد.

وی تاکید کرد: عربده کشی ائتلاف متجاوز باید متوقف شود. این ائتلاف افزون بر ادامه اقداماتش در بستن فرودگاه صنعاء، بیش از ۱۳ کشتی فرآورده‌های نفتی را در دریای سرخ نگه داشته است.

محمد عبدالسلام افزود: ملت یمن در مقابله با تجاوزگری و محاصره، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و از همه ابزار‌های قانونی در این راه استفاده خواهد کرد.

وی تاکید کرد: اگر تجاوزگری و محاصره علیه یمن ادامه یابد، عملیات دفاعی آینده سخت‌تر و دردناک‌تر خواهد بود و ائتلاف متجاوز و به ویژه عربستان باید بدانند که غرور و گستاخی چیزی است که موجب هلاکت آن‌ها می‌شود. اکنون زمان آن رسیده است که عربستان بداند دل خوشی آن به حمایت‌های آمریکا، بی نتیجه است.

وی تاکید کرد: پیام ما به همه عرب‌ها و مسلمانان این است که درباره سرنوشت این امت تقوای الهی پیشه کنند.

عبدالسلام افزود: ما خواهان جنگ نیستیم؛ بلکه از خود و ملتمان دفاع می‌کنیم و ملت ما در قبال ظلم سکوت نخواهد کرد.

.................
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما