شناسهٔ خبر: 35394031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

احداث 3 پایگاه جدید اورژانس در شهرستان اردکان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان از ساخت 3 پایگاه جدید اورژانس بر اساس مصوبه برنامه ششم توسعه در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، عصر امروز و به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی، جمعی از مسؤولین شهرستان اردکان با حضور در پایگاه اورژانس و فوریت‌های پزشکی از زحمات و تلاش‌های نیروهای اورژانس قدردانی کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان در این برنامه با اشاره به‌ضرورت ایجاد اورژانس‌های پیش بیمارستانی گفت: این اورژانس‌ها یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سیستم درمانی است.

وی با تبریک روز اورژانس، از صبر و بردباری خانواده‌های کارکنان اورژانس که در شرایط سخت همراه و پشتیبان روحی آن‌ها هستند تشکر و قدردانی کرد.

سید محمد پورهاشمی گفت: در حال حاضر 8 پایگاه اورژانس شامل دو پایگاه شهری و 6 پایگاه امداد جاده‌ای در شهرستان اردکان وجود دارد که نیروهای آن علیرغم کمبود امکانات و مشکلات زیادی که دارند در گمنامی به خدمات‌رسانی مشغول هستند.

وی با اشاره به وسعت شهرستان اردکان و لزوم خدمات‌رسانی هرچه بهتر و سریع‌تر به مردم اظهار داشت: طبق مصوبه برنامه ششم توسعه، 3 پایگاه جدید اورژانس در مناطق نو گنبد حدفاصل عقدا به نائین، قلعه خرگوشی و حاجی‌آباد زرین احداث خواهد شد.

پورهاشمی در پایان گفت: با توجه به فاصله زیاد روستای حاجی‌آباد زرین تا مرکز شهرستان و سختی دسترسی به این منطقه و خدمات‌رسانی از طریق اورژانس زمینی، مقررشده است که پد بالگرد برای فعالیت اورژانس هوایی در این منطقه نیز احداث شود.

در ادامه، رئیس سازمان اورژانس استان یزد در تماس تلفنی با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان ضمن تبریک روز اورژانس، از تلاش‌های مجموعه کارکنان فوریت‌های پزشکی اردکان در خدمات‌رسانی به مردم و حضور در مأموریت‌های مختلف تشکر و قدردانی کرد.

وی از مسؤولین شهرستان اردکان خواست که در طول سال هوای عوامل اورژانس را داشته باشند زیرا آن‌ها پیشانی عملی و اجرایی حوزه سلامت هستند و در بدترین شرایط ممکن به مردم کمک‌رسانی می‌کنند.

احمد دهقان در پایان گفت: حمایت مسؤولین، زمینه توسعه اورژانس شهرستان اردکان را در پی خواهد داشت و همچنین این حمایت‌ها می‌تواند درزمینهٔ استفاده از ظرفیت اورژانس هوایی نیز در بخش‌های مختلف شهرستان مؤثر باشد.

در ابتدای این دیدار، مدیر اورژانس 115 اردکان گزارشی از عملکرد مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون را ارائه کرد.

گفتنی است که در پایان با اهدا شاخه‌های گل از زحمات و خدمات کارکنان اورژانس 115 اردکان قدردانی شد.

انتهای پیام/ 90010

نظر شما