شناسهٔ خبر: 35394029 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در بسته خبری فرهنگی روز سه‌شنبه ایلنا می‌خوانید

بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری تازه‌ترین اثر کریستوفر نولان/کشف بیش از ۸۰ شی تاریخی در گنبد کاووس/ نرسیدن اعتبارات سیل به میراث گلستان/مدفون شدن دستکند مهریان و گورستان تاج امیر

بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری تازه‌ترین اثر کریستوفر نولان، کشف بیش از ۸۰ شی تاریخی در گنبد کاووس، نرسیدن اعتبارات سیل به میراث گلستان، مدفون شدن دستکند مهریان و گورستان تاج امیر از جمله مطالبی است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا به انتشار رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با پروفسور «هربرت دیویدسون» استاد دانشگاه سنت اندروز اسکاتلند درباره پیگیری عدالت که باید مطالبه عمومی باشد، گفتگو با فلورا سام در رابطه سریال محرم شبکه دو سیما، گفتگو با مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان درباره مشکلات برج قابوس، خبر مدفون شدن دستکند مهریان و گورستان تاج امیر، کشف بیش از ۸۰ شی تاریخی در گنبد کاووس و بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری تازه‌ترین اثر کریستوفر نولان از جمله مطالبی است که روز سه‌شنبه ۲۶ شهریور ماه در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا به انتشار رسیده است.

استاد دانشگاه سنت اندروز اسکاتلند: نباید پیگیری مطالبه عدالت و آزادی از دستور کار مردم خارج شود

استاد فلسفه حقوق و رئیس شورای علمی دپارتمان حقوق بشر دانشگاه سنت اندروز، معتقد است که به‌رغم تفاوت در برداشت از مفهوم عدالت در میان نخبگان آکادمیک در سراسر جهان، نباید پیگیری مطالبه عدالت و آزادی از دستور کار مردم خارج شود و دولت‌ها باید تحقق عدالت را بر اساس انتخاب عمومی پیگیری کنند.

فلورا سام: عزاداری که در مقابل ظلم ساکت می‌ماند بهتر است برای امام حسین عزاداری نکند

فلورا سام ضمن بیان اینکه اگر در مقابل مسائل ساکت باشیم، به قهقرا می‌رویم، گفت: اگر عزاداران امام حسین (ع) در مقابل ظلم ساکت هستند، بهتر است به عزاداری نیایند.

دستکند مهریان و گورستان تاج امیر زیر خروارها خاک مدفون شدند

دو محوطه تاریخی و باستانی در شمال غرب و شمال شرق یاسوج با وجود کشف آثار تاریخی و معماری، زیر خاک مدفون شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان: اعتبارات سیل به میراث گلستان نرسید

ابراهیم کریمی دلیل عدم رفع درختچه‌های روی برج قابوس را بازدید گردشگران و جلب رضایت آنها عنوان کرد و از عدم اختصاص اعتبارات سیل به میراث گلستان خبر داد.

بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری تازه‌ترین اثر کریستوفر نولان

بودجه ساخت فیلم انگاشته به کارگردانی کریستوفر نولان ۲۵۰ میلیون دلار بر آورد شده است.

کشف بیش از ۸۰ شی تاریخی در گنبد کاووس

طی هفته گذشته بیش از ۸۰ شی تاریخی در شهر گنبد کاووس کشف و بدست آمد.

نظر شما