شناسهٔ خبر: 35393499 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دیگر نگران ادامه تحصیل نباشید!

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون شرکت در کنکور سراسری

30054

این روزها دغدغه‌ی بسیاری از افراد حضور در کلاس، خدمت نظام‌وظیفه، مرخصی در ساعت کاری هست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موسسه‌ی آموزش عالی آزاد فن پردازان، تعجب نکنید! کاملا درست است....

یک خبر بسیار خوشحال‌کننده! شما می‌توانید با ادامه‌ی تحصیل در مقطع فوق‌لیسانس دانشگاه پیام نور، معافیت موقت نظام‌وظیفه هنگام تحصیل گرفته و یا هم‌زمان با حفظ شغل به ادامه تحصیل در مقطع ارشد بپردازید.

شما با استفاده از طرح آمادگی فراگیر پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد می‌توانید آمادگی لازم برای ادامه تحصیل در طرح فراگیر را به دست آورده و با ورود به این دانشگاه از بسیاری از مزایای دیگر این دوره‌های تحصیلی همچون وام بهره‌مند شوید.

تحصیل و اخذ مدرک کارشناسی ارشد، بدون شرکت در کنکور سراسری

تا چندین سال اخیر در کشور ما ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها به‌خصوص در مقطع فوق‌لیسانس بسیار محدود بود بنابراین قبولی در دانشگاه در مقطع فوق‌ لیسانس برای هر شخص چالشی بی‌بدیل شده بود.

طرح فراگیر پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد بستر ورود علاقه‌مندان زیادی را به دانشگاه‌ها فراهم می‌کند. ازآنجاکه مدرک کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک مدرک رسمی و صادره از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است، فراگیران پس از شرکت در طرح فراگیر پیام نور، موفق به ورود به دانشگاه‌های پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد می‌شوند و در هر واحد پیام نور در هر جای ایران می‌توانند با توجه به گذراندن این طرح برای شرکت در آزمون‌های کارشناسی ارشد از طرف دوم پیام نور اقدام کنند.

سیستم آموزشی پیام نور شرایط ویژه‌ای را برای متقاضیان شرکت در مقطع کارشناسی ارشد فراهم کرده است:

جالب است بدانید برای شرکت در دوره‌های فراگیر پیام نور شما آزاد هستید که رشته‌ی موردعلاقه‌ی خود را بدون در نظر گرفتن آنچه در مقطع کارشناسی گذرانده‌اید انتخاب کنید. همچنین برای ثبت‌نام در دوره‌های فراگیر پیام نور هیچ‌گونه محدودیت سنی وجود ندارد و فارغ‌التحصیلان در پایان دوره‌ی تحصیل خود، مدرک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم و فناوری را دریافت می‌کنند. دانش‌پذیران بعد از پذیرفته شدن به‌عنوان دانشجو، مستلزم شرکت در کلاس نمی‌باشند و این شرایط برای متقاضیانی که محدودیت زمانی دارند یا شاغل هستند، بسیار مناسب هست. همچنین در طول دوران تحصیل خود می‌توانید از تمامی شرایط ویژه‌ی دانشجویی ازجمله دریافت وام و یا تخفیفاتی که برای رفاه حال دانشجویان در نظر گرفته می‌شود، استفاده کنید.

طرح آمادگی فراگیر پیام نور، برای همه‌ی افرادی است که به دنبال آمادگی برای ورود به دانشگاه‌های پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد هستند، هست. کلیه‌ی علاقه‌مندان می‌توانند در این طرح آموزشی و در رشته‌ی موردعلاقه‌ی خود شرکت نمایند و پس از کسب آمادگی و نمره قبولی وارد دانشگاه پیام نور شوند. پکیج‌های آموزشی آمادگی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به همه‌ی کسانی که بنا به دلایلی قادر به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد نبوده‌اند، کمک می‌کند تا زمان را از دست ندهند و در زمان مقرر و دلخواه خود وارد دانشگاه پیام نور شوند و از ترم دوم ادامه تحصیل دهند، درنگ نکنید و این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

در طرح فراگیر دانشگاه پیام نور، شما ابتدا به‌عنوان دانش‌پذیر، یکی از رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد بر اساس علاقه را انتخاب می‌نمایید و صرفاً ۴ تا ۶ عنوان کتاب از دروس ترم یک‌رشته را مطالعه می‌کنید. پس‌ازآن، با شرکت در امتحانات پایان‌ترم در صورت رسیدن به حدنصاب‌های لازم و قبولی در امتحان سازمان سنجش، به دانشجوی رسمی دانشگاه پیام نور تغییر وضعیت خواهید یافت و ادامه تحصیل خود را در ترم دوم ادامه می‌دهید.

موسسه‌ی آموزش عالی آزاد فن پردازان مجری طرح آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

موسسه‌ی آموزش عالی آزاد فن پردازان برند برتر آموزش کشور با یک دهه سابقه‌ی درخشان در تولید محتواهای آموزشی استاندارد در کشور، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در رشته‌های (روانشناسی- مدیریت- آموزش زبان- حسابداری-تربیت بدنی- مهندسی عمران- مهندسی کامپیوتر- مهندسی فناوری اطلاعات- مهندسی صنایع- حقوق- علوم تربیتی- معماری-بیوشیمی- مشاوره- پژوهش هنر- علوم اقتصادی- مهندسی مکانیک- مهندسی برق- شیمی-فزیولوژی ورزشی- علوم سیاسی-بهداشت حرفه‌ای) یکه‌تاز میدان است.

برای اطلاعات بیشتر از دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور و ثبت نام در این زمینه عدد ۱۰۰ را به ۳۰۰۰۶۰۱۶ ارسال کنید و با تیم حرفه‌ای ما در ارتباط باشید....

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما