شناسهٔ خبر: 35393243 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابت ۴۸ ساعته نخبگان برنامه‌نویس کشور

تهران-ایرنا- دانشگاه صنعتی شریف پنج شنبه این هفته ( ۲۸ شهریور)، هفتمین ماراتون برنامه‌نویسی تلفن همراه را با حضور ۴۰۰ نخبه برنامه‌نویس کشور طی سه روز برگزار خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

صبح روز پنج‌شنبه ۲۸ شهریور ماه رقابت برنامه‌نویسی تلفن همراه بین ۴۰۰ نخبه برنامه‌نویسی برگزار می شود، در این ماراتون که سه روز به طول می‌انجامد، تیم‌هایی شامل برنامه نویس، گرافیست و ایده پرداز   ۴۸ ساعت وقت دارند تا نسخه اولیه یک برنامه کاربردی تلفن همراه را طی یک سری قوانین و مقررات خاص طراحی و پیاده سازی کنند.

در این رویداد حدود ۴۰۰ نفر از برنامه نویسان کشور ثبت نام کردند که پس از بررسی های انجام شده ۲۵۰ نفر جواز ورود به مسابقات را دریافت کردند که اسامی تیم ها و افراد در وبسایت رسمی مسابقات اعلام شده است.
این افراد در قالب ۷۰ تیم از دانشگاه های کشور شامل دانشگاه صنعتی شریف، امیر کبیر، تهران، علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی، فردوسی مشهد، صنعتی اصفهان، شهید چمران اهواز، بوعلی سینا همدان و از شهرستان‌های مشهد، اصفهان، یزد، کرمانشاه، شیراز، گلستان، تبریز، بناب، بابل، گلستان، زنجان و بوشهر در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

مسابقات پنجشنبه ۲۸ شهریور ساعت ۹:۰۰ صبح شروع شده و تا ساعت ۱۷:۳۰ روز شنبه ۳۰ شهریور ماه ادامه خواهد داشت. البته مسابقه ساعت ۷ صبح شنبه به پایان می‌رسد و پس از آن تیم‌های حاضر در برنامه به توضیح فعالیت‌های خود برای داوران خواهند پرداخت.

در مدت مسابقه، تیم های برنامه‌نویس بدون توقف مشغول کار خواهند بود. پس از اتمام مسابقات تیم‌های منتخب جوایز نقدی و غیر نقدی خود را دریافت کرده و به احتمال بسیار زیاد در یکی از شرکت های سرمایه گذار رویداد استخدام خواهند شد.

این ماراتون‎ها با هدف شناسایی تیم های برنامه نویسی برجسته کشور، شناسایی ایده های بکر و خلاقانه و ورود این تیم‌ها به بازار کار برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه کنید.

نظر شما