شناسهٔ خبر: 35387382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار پیشوا:

دستگاه های پیشوا برای کاهش آسیب اجتماعی یاور آموزش و پرورش باشند

پیشوا- فرماندار پیشوا گفت: همه دستگاه ها با کمک معنوی و فکری، یاری رسان آموزش و پرورش جهت کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: امیدوارم همواره ادامه دهنده راه شهداء گرانقدر بوده و با تمام توان برای اعتلای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی افزود: در نزدیکی فصل بازگشایی مدارس قرار داریم و هر ساله با بازگشایی مدارس شاهد فعالیت، پویایی و نشاط در سراسر جامعه هستیم که این موضوع را به فال نیک گرفته و امیدواریم دانش آموزان میهن عزیزمان به ویژه دانش آموزان فعال و مستعد پیشوایی در ادامه راه، موفق و پیروز باشند.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش تا حدودی با مسائل و مشکلات مالی روبروست اما بر این باوریم که مشکلات با حسن نظر،هم فکری و هم افزایی و هم گرایی قابل حل بوده و می توان با قدرت تمام مسیر را ادامه داد.

عباسی با بیان این که با تزریق روحیه خودباوری به دانش آموزان می توان شاهد نتایج ثمربخش بود، تصریح کرد: کسب رتبه های برتر دانش آموزان پیشوایی در کنکور سراسری نشان داد که این منطقه سرشار از استعداد های ناب بوده که اگر به آنان توجه شود می توان شاهد اتفاقات بی نظیری در سطح شهرستان بود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در ادامه بیان داشت: یکی مهمترین موضوعات جامعه که در سطح مدارس نیز باید به آن دقت نظر داشت، مسئله پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته و از تمامی ارگان ها خواستاریم با کمک معنوی و فکری یاری رسان آموزش و پرورش و نهاد های ذی ربط در این خصوص باشند.

فرماندار شهرستان پیشوا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از معلمان و دبیران منطقه و همچنین تشکر از مجمع خیرین مدرسه ساز، سال تحصیلی پرنشاط و توام با موفقیت و بهورزی را برای خانواده بزرگ آموزش و پرورش منطقه را از خداوند مسئلت نمود.

بر اساس این گزارش، برنامه ریزی مدون برای بازگشایی مدارس، اندیشیدن تمهیدات ترافیکی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، توجه به سلامت جسمی و روحی دانش آموزان و رسیدگی به وضعیت بهداشتی مدارس شهری و روستایی از موضوعات مطرح شده در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بود.

E

نظر شما