شناسهٔ خبر: 35386306 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با توجه به سیل مصدومان و محرومان؛

«زیدان» و «توخل» بهتر است خودشان را هم گرم کنند

تهران- ایرنا- تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید در حالی فردا در دیدار افتتاحیه گروه اول فصل جدی لیگ قهرمانان اروپا روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند که هر ۲ تیم با یک دوجین ستاره محروم و مصدوم دلخوش به درخشش ذخیره‌های خود هستند.

صاحب‌خبر -

باشگاه پاریسی در تازه‌ترین به‌روزرسانی منتشر شده توسط کادر پرشکی خود، «کیلین امباپه» و «ادینسون کاوانی» را به دلیل مصدومیت از فهرست خود خارج کرد و این در حالی است که «نیمار» ستاره جنجالی این تیم نیز در این دیدار خانگی به دلیل انتقاداتی که فصل گذشته از داوران دیدار مقابل منچستریونایتد مطرح کرده بود، محروم است.

در سوی دیگر، رئال مادرید روز گذشته اعلام کرد که «مارسلو» به دلیل مصدومیت از ناحیه مهره‌های گردن، بازی مقابل پی‌اس‌جی را از دست خواهد داد؛ دفاع چپ برزیلی کهکشانی‌ها حالا به فهرست مصدومان رئال شامل «ایسکو»، «لوکا مودریچ»، «مارکو آسنسیو» و «فدریکو والورده» و همچین فهرست ۲ نفره محرومان این تیم شامل «سرخیو راموس» و «ناچو فرناندز» پیوست.

«زین‌الدین زیدان» سرمربی رئال قرار است از «فرلاند مندی» به جای مارسلو در دفاع چپ استفاده کند.

اما به تیم پاریسی برگردیم؛ امباپه و کاوانی هر ۲ به طور همزمان در جریان دیدار ماه گذشته پی‌اس‌جی مقابل تولوز دچار مصدومیت شده و در تعطیلی لیگ (فیفادِی) موفق به همراهی تیم‌های ملی کشورشان یعنی فرانسه و اروگوئه نشدند.

اگرچه «توماس توخل» سرمربی پی‌اس‌جی با انتشار خبر حضور امباپه و کاوانی در تمرینات پاری‌سن‌ژرمن، کمی امید را به دل هواداران بازگرداند اما امباپه با انتشار توییتی خبر بد را اینگونه اعلام کرد: حالا رسمی شد؛ در دیدار افتتاحیه تیم مقابل رئال در لیگ قهرمانان به میدان نخواهم رفت.

اما مصدومیت امباپه و کاوانی شاید برای همه از جمله کادر فنی و هواداران تیم پاریسی خبری ناراحت‌کننده باشد اما این قضیه برای «مائورو ایکاردی» احساسی متفاوت دارد؛ آرژانتینی تازه وارد پی اس‌جی که در پیروزی دقیقه آخری این تیم مقابل استراسبورگ برای دقایقی به میدان رفت، حالا این فرصت را دارد تا به عنوان مهره‌ای کلیدی، در ترکیب تیم تحت هدایت مرد آلمانی خودی نشان دهد.

با این تفاسیر بهتر این است که زیدان و توخل خودشان را هم برای بازی فردا گرم کنند چرا که در صورت بحرانی شدن شرایط برای هر کدام از تیم‌ها، در دسترس‌ترین و محتمل‌ترین گزینه برای تغییر سرنوشت بازی خواهند بود!!!

نظر شما