شناسهٔ خبر: 35381218 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعلام استعفا پس از یک ماه، بی‌تدبیری یا زرنگی؟/ خیرآبادی مثل نوربخش، بهره‌برداری به وقت شکار!

مربی تیم امیدها در تصمیمی سئوال برانگیز قطع همکاری خود با تیم کشتی امید را که چند وقت پیش اتفاق افتاده بود را در این مقطع رسانه‌ای کرده است!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از انتخاب علیرضا دبیر به ریاست فدراسیون کشتی وی اصرار زیادی به فعالیت هر کدام از ارکان فدراسیون و همکارانش در حوزه تخصصی فعالیت خود داشت که ظاهراً باعت دلخوری برخی‌ها شده است.

یکی از موارد مذکور موضوع فعالیت جمشید خیرآبادی در دو پُست همزمان بود که دبیر از وی خداسته بود تا از بین سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی امید و ریاست هیأت کشتی کردستان یکی را انتخاب کند که همان یک ماه قبل خیرآبادی ترجیح می‌دهد از تیم امید برود، اما هیچ گاه این موضوع را رسماً رسانه‌ای نکرد، هر چند در این مدت دیگر نقشی در امور فنی نداشت و تمام نفرات تیم امید مانند برنامه‌ای که در کشتی آزاد بعد از استعفای علیرضا رضایی در یک ماه قبل انجام شد، تمرینات امید در کنار تیم ملی بزرگسالان دنبال می‌کردند.

اما نکته جالب توجهی که در این بین وجود دارد، زمان اعلام این استعفا و نامه‌ای است که از دل آن بیرون آمده؛ اینکه چطور با وجود قطع همکاری خیرآبادی از مدت‌ها قبل با فدراسیون کشتی در چنین مقطعی و درست در جریان برگزاری مسابقات جهانی اقدام به رسانه‌ای شدن آن کرده، جای تعجب دارد. درست مانند کاری که ناصر نوربخش کرد و با وجود اینکه مدت‌ها از قطع همکاری وی با کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان می‌گذشت، در آستانه مسابقات جهانی با تعبیر «کنار گذاشتن مربی تیم ملی پای پلکان هواپیما» اقدام به رسانه‌ای کردن این موضوع نمود که همین موضوع ابهامات و سئوالات بسیاری را به همراه داشت.

در هر حال خیرآبادی هم اگر تمایل به ادامه همکاری با فدراسیون کشتی در بخش فنی نداشت، همانند علیرضا رضایی در همان بدو تغییرات فدراسیون می‌توانست این موضوع را رسانه‌ای کند تا حداقل شائبه جهت دار بودن این استعفا در مقطع کنونی مطرح نشود.

انتهای پیام/س

نظر شما