شناسهٔ خبر: 35380108 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

تشکیل کمیته ویژه بررسی حواشی حذف نام شهدا از تابلوهای شهری

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: کمیته ویژه ای در کمیسیون نظارت و حقوقی برای بررسی ابعاد ماجرای حذف نام شهدا از تابلوهای شهری تشکیل شده است.

صاحب‌خبر -

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی؛ ابراهیم امینی که در غیاب محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران، ریاست این جلسه شورای شهر را بر عهده داد، در ادامه با اشاره به فضاسازی روزهای اخیر درباره نام شهدا گفت: این روزها شاهد هستیم که برخی جریانات پنهان و آشکار سیاسی در آستانه هفته دفاع مقدس به جای استفاده از این مفاهیم و تلاش برای ایجاد وحدت و همدلی که بیش از هر زمانی نیاز است، سعی دارند با استفاده سیاسی و ابزاری ا نام شهدا و اتهام سازی به دو قطبی کردن فضای سیاسی جامعه بپردازند.

امینی با بیان اینکه کمیته ویژه ای در کمیسیون نظارت و حقوقی برای بررسی ابعاد این ماجرا تشکیل شده است افزود: دو تن از اعضای این کمیسیون از جمله آقای اعطا و نظری از فرزندان شهید هستند. ما از کسانی که دلسوزانه نقطه نظرات و دیدگاه هایی در این زمینه دارند و به دنبال فضاسازی نیستند تقاضا داریم نظرات و مسائلی خود را به صورت مکتوب به این کمیته ارسال کنند تا با بررسی دقیق زوایای پیدا و پنهان این جریان را بررسی کنیم.

نظر شما