شناسهٔ خبر: 35377866 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بازیگر سینما و تئاتر در گفت‌وگو با میزان:

مسئولین فرهنگی از وظایف خود در قبال تئاتر شانه خالی کرده‌اند/این روزها با سریال «سلام آقای مدیر» با مردم هستم

بازیگر سریال «سلام آقای مدیر» گفت: شانه خالی کردن از مسئولیت‌های فرهنگی در قبال تئاتر آزاردهنده شده است، تنها برنده این میدان، بنگاه‌دارانی هستند که نام خودشان را اداره‌کنندگان سالن‌های خصوصی نامیده‌اند.

صاحب‌خبر -

ایوب آقاخانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر سریال «سلام آقای مدیر» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا توانا و تهیه‌کنندگی منوچهر شاهسواری را از شبکه ۲ در حال پخش دارم.

وی در خصوص سریال «سلام آقای مدیر» و نقش خود در این سریال اظهار کرد: مضمون این سریال پیرامون حوزه آموزش و جهان تعیین‌کننده و حساس نوجوانان است که کمتر به آن پرداخته‌شده، بنده در آن نقش پزشک روانکاو بالینی را ایفا می‌کنم که یک رنگ‌مایه‌ عمیقاً متمایزی از نقش‌های اخیرم را پیش روی من گذاشته و تجربه بسیار خوبی بود.

سلبریتی‌ها باعث رونق هنر تئاتر نشده‌اند/مسئولین فرهنگی زیر تئاتر را خالی کرده‌اند//////دپو

ایوب آقاخانی در خصوص بازخورد مردم به این سریال اظهار کرد: مخاطبان به بنده اظهار لطف داشتند، اما برخی از آن‌ها نقدی بر ریتم سریال داشتند و نظر مشترک مخاطبان بر این بود که «سلام آقای مدیر»  در میان سریال‌های در حال پخش بهتر است.

وی با اشاره به اجرای نمایش «رگ» اظهار کرد: نمایش «رگ» نگاهی به یک واقعه مهم تاریخی و ملی در دهه بیست دارد و التهاباتی که در زمان جنگ جهانی دوم در مرز‌های ایران به نیت تسخیر کشور رخ‌داده که نمایش متفاوتی در کارنامه کاری بنده است و امیدوارم مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

وی در خصوص بزرگ‌ترین مشکل حوزه تئاتر تصریح کرد: در حال حاضر هیچ مسئله‌ای به‌ اندازه بحران اقتصادی موجود به تئاتر آسیب نمی‌زند، در واقع شانه خالی کردن از مسئولیت‌های فرهنگی در قبال تئاتر آزاردهنده شده است، تنها برنده این میدان، بنگاه‌دارانی هستند که نام خودشان را اداره‌کنندگان سالن‌های خصوصی نامیده‌اند و بازندگان واقعی این ماجرا علاقمندان به نمایش و فعالان عرصه تئاتر هستند که متأسفانه به دلیل هزینه‌های غیرقابل‌کنترل تولید یک اثر نمایشی به‌شدت کمر خم می‌کنند و احتمالاً به این زودی نمی‌توانند قامت راست کنند.

سلبریتی‌ها باعث رونق هنر تئاتر نشده‌اند/مسئولین فرهنگی زیر تئاتر را خالی کرده‌اند//////دپو

وی در خصوص فعالیت خود در حوزه نگارش خاطرنشان کرد: به‌زودی نمایشنامه «جنوب از شمال غربی» را در دست دارم که به دو زبان فارسی و انگلیسی توسط نشر «عنوان» به چاپ خواهد رسید و امیدوارم با چاپ خوب نشر «عنوان» همانند دو تجربه قبلی، نمایش‌نامه‌های «امپراتور» و «آنجلّو» و رمان «شقیقه‌های سفید» بتواند درست به مخاطب ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما