شناسهٔ خبر: 35377788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان قم،

جلسه هماهنگی کنگره شهداء استان قم برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهدای استان با حضور مدیر کل ورزش و جوانان به انجام رسید و در مورد بازدید، تجلیل و اقدامات صورت گرفته در خصوص قشر شهدای ورزشکار بحث و تبادل نظر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، با حضور احمد حاجی زاده رئیس کنگره شهدای استان در محل دفتر مدیر کل ورزش وجوانان جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهداء به انجام رسید.
در این جلسه مدیر کل در سخنان خود با اشاره به این که استان قم دارای 320 شهید ورزشکار می باشد گفت: به صورت ادواری و در مناسبت های مختلف در منزل شهدای ورزشکار حضور یافته و با خانواده های ایشان دیدار و گفت و گو می کنیم.
منعم عنوان کرد: نامگذاری و مزین کردن اماکن ورزشی استان قم به نام شهدای عالی قدر یکی از اقدامات ماندگاری است که در جهت زنده نگه داشتن نام و یاد این بزرگواران صورت گرفته است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با طرح این مطلب که جهانی شدن اقتدار ایرانی مدیون خون شهداست ابراز کرد: با توجه به این که زمان برگزرای کنگره شهداء استان قم در راه است، بسیار خرسندیم که این فرصت بار دیگر برای ما فراهم می شود تا بتوانیم از پایداری ها، پایمردیها، وجوانمردی های شهدا و ایثارگران عزیز حماسه هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم یادی کنیم.
منعم به برگزاری یادواره شهدای مشق عشق در دهه ولایت در استان قم اشاره کرد و خاطر نشان کرد: پاکی، معنویت، صداقت، معرفت، مردانگی و ایثار پیام شهدا به نسل جوان است و مشی و مرام شهیدان باید سرلوحه رفتار و منش همه ما خصوصا ورزشکاران در عرصه های مختلف باشد.
وی ادامه داد: در یادواره شهدای مشق عشق از 12 خانواده شهید ورزشکار استان قم به شکل بسیارشایسته ای تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهدای استان در مورد بازدید، تجلیل و اقدامات صورت گرفته در خصوص قشر شهدای ورزشکار بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما