شناسهٔ خبر: 35376126 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری جلسه ستاد مهر روستای قمصر بخش کهریزک

به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس جلسه ستاد مهر روستای قمصر با حضور دهیار و ریئس و نائب ریئس شورای اسلامی قمصر و مدیران مدارس روستا به میزبانی مدرسه ابتدایی سیدجمال الدین اسد آبادی تشکیل شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازتهران؛ اسماعیل آقاخانی دهیار قمصر در حاشیه  جلسه ستاد مهر سال تحصیلی ۹۸-۹۹ افزود:  مدرسه اولین نهاد اجتماعی است که آینده سازان میهن اسلامی در آن ، فاصله بین خواسته ها و قانون را تجربه می کنند و در حقیقت اولین جایی است که با مدل قانونی روابط و قانونمندی آشنا می شوند از این جهت مدرسه نهادی مدل ساز در روابط اجتماعی و حائزاهمیت است .

دهیار قمصر افزود :  مسائل مربوط به آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی توسط مجموعه دهیاری و شورای اسلامی و مدیران مدارس ،جدی پیگیری  شده ، انشاالله سال تحصیلی ۹۸-۹۹ با آمادگی هر چه بهتر آغاز و دانش آموزان ، مدیران و معلمان مدارس روستای قمصر بدون هرگونه دغدغه در شرایطی مطلوب و مناسب به تحصیل و فراگیری علم و دانش می پردازند.

یارمراد احمدوند رئیس شورای اسلامی قمصرنیز در حاشیه این جلسه افزود : بازگشایی مدارس در اول مهر ماه باید با برنامه هایی همراه باشد که اشتیاق دانش آموزان به حضور در مدرسه و علم آموزی را افزایش دهد .

در ادامه جلسه ، رئیس شورای اسلامی قمصر تقارن بازگشایی مدارس با ایام محرم و هفته گرامیداشت دفاع مقدس را یک فرصت خواند و افزود : برای بهره گیری بهینه از این ایام با تعامل و اجرای دقیق مصوبات ، انشاءالله اجرای مناسب برنامه های پیش بینی شده محقق میگردد .

در ادامه پس از ارائه مطالب از سوی مدیران مدارس روستا و تبادل نظر و جمع بندی مطالب ارائه شده تصمیمات اتخاذ گردید .

 

نظر شما