شناسهٔ خبر: 35371351 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بسته جامعه میزان|

پاسخ آموزش و پرورش به اعتراض‌ها درباره قیمت لباس فرم مدارس/ارز همراه زائران اربعین ۹۸ چه میزان خواهد بود؟/هفته آینده؛ زمان ابلاغ بسته‌های خدمتی بیماری‌های خاص و نادر

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوشنبه ۲۵ شهریور مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوشنبه ۲۵ شهریور مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: توقف حذف نام شهدا از معابر/مردم و رسانه‌ها به وظیفه انقلابی خود عمل کردند
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از توقف حذف نام شهدا از معابر شهری در پی رایزنی‌های بسیار بنیاد شهید با وزارت کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: آیا خودرو‌های آتش‌نشانی هم سلبریتی جابجا می‌کنند؟
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با توجه به اینکه تمام تماس‌ها از طریق سامانه ۱۲۵ به ایستگاه‌های آتش نشانی ابلاغ می‌شود از این رو امکان بروز تخلفی همچون جابه جایی سلبریتی با خودرو‌های آتش نشانی محال است.

بیشتر بخوانید: ارز همراه زائران اربعین ۹۸ چه میزان خواهد بود؟ /بعد از ماه محرم حج عمره راه اندازی می‌شود
علیرضا رشیدیان گفت: پیش بینی می‌کنیم ۱۰۰ هزار دینار به زائران اربعین تعلق بگیرد، ولی هنوز قطعی نشده و باید مذاکرات با بانک مرکزی ایران و بانک مرکزی عراق صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام ۲۲۳ هزار نفر در انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه‌ها
حسین توکلی گفت: تا امروز دوشنبه ۲۵ شهریورماه ۹۸ تعداد ۲۲۳ هزار و ۳۴۴ نفر نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: پاسخ آموزش و پرورش به اعتراض‌ها درباره قیمت لباس فرم مدارس
زهرا مظفر گفت: قیمت‌های لباس فرم در مدارس مناسب است و آمار‌ها نشان داده که تمامی اولیا ترجیح دادند از طریق مدرسه اقدام کنند. نظارت بر قیمت‌ها را نیز داشته ایم تا قیمت تمام شده باشد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام ۱ میلیون و۴۴۰ هزار نفر در پایه اول ابتدایی/آخرین آمار از ثبت نامی‌های دوره ابتدایی
رضوان حکیم زاده گفت:تعداد دانش آموزان پایه اول ابتدایی در سال گذشته ۱ میلیون و ۴۷۶ هزار ۲۶۲ نفر بوده است و پیش بینی می‌شود این تعداد امسال به ۱ میلیون ۵۰۱ هزار و ۶۴ نفر برسد یعنی رشد ۱.۷ دهم درصدی را شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: کامپوزیت و لمینت چه بلایی بر سر دندان‌ها می‌آورد؟
متخصص بیماری‌های دهان و دندان، فک و صورت از افزایش روند عمل‌های زیبایی‌های دندان در کشور انتقاد کرد و گفت: تراش دندان برای نصب کامپوزیت‌ها عارضه‌های بسیاری در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: هفته آینده؛ زمان ابلاغ بسته‌های خدمتی بیماری‌های خاص و نادر/حمایت از دیابتی‌ها در ایران بیش از نرم جهانی است
رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت از ابلاغ بسته خدمتی به بیماران مبتلا به بیماری‌های نادر و خاص در هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما