شناسهٔ خبر: 35369873 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کمیته داوران از داوران با تجربه استفاده کند.

بیک زاده:با یک سوت سه امتیاز را از ما گرفتند

بادران که از 4 بازی 9 امتیاز به دست آورده بود در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک برابر آرمان گهر با گل دقیقه 90 حریف متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش" ورزش سه" بادران روز گذشته درحالی که با یک گل از حریفش آرمان گهر عقب بود در دقایق 70 و 85 به گل رسید تا تنها یک قدم تا ادامه صدرنشینی اش فاصله داشته باشد اما با گلی که مختارجمعه زاده در دقیقه نود از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند این بازی در نهایت مساوی شد. هاشم بیک زاده مربی تیم بادران و دستیار فرهاد کاظمی با انتقاد از عملکرد کیوان علی محمدی داور مسابقه گفت:« ما برنده بازی بودیم اما متاسفانه یک پنالتی مشکوک باعث شد نتوانیم با سه امتیاز زمین را ترک کنیم.»


او در ادامه افزود:« ما فیلم این صحنه را هم داریم و در اختیار کمیته داوران هم قرار دادیم و امیدوار هستیم که بالاخره کمیته داوران اقدامی بکند. متاسفانه از ابتدای بازی ها 5-6 پنالتی تیم ما را نگرفته اند. در این بازی هم با یک سوت اشتباه زحمات یک تیم به باد رفت.»


بیک زاده بااشاره به اینکه کمیته داوران باید از داوران باتجربه برای این بازی های استفاده کند گفت:« تمام خطاهای 50-50 را داور به حریف داد و متاسفانه روی صحنه پنالتی هم اشتباه کرد. نه اینکه از روی قصد و غرض باشد بلکه شاید تجربه قضاوت در چنین بازی هایی را ندارند. کمیته داوران باید از بهترین داورانش استفاده کند. ما به کمیته داوران هم این مسایل را انتقال داده ایم و امیدوارم آقای ممبینی هم نسبت به این موضوع کاری انجام بدهد.»

نظر شما