شناسهٔ خبر: 35369801 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزارش: رویاپردازی نیمه سپیدرودی رشت

سپیدرود رشت با هدایت علی نظرمحمدی جانی تازه گرفته است و می خواهد با حمایت هواداران پرتعدادش دوباره برای فوتبال رشت رویاپردازی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در چهارچوب هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم سپیدرود رشت موفق شد تا در تبریز تیم شهرداری این شهر را که از امسال به علم و ادب تغییر نام داده، شکست دهد تا سومین برد پی در پی آنها در لیگ آزادگان در روز تولد نظرمحمدی در تبریز رقم بخورد. آنها پس از یک تساوی خانگی برابر مس و یک شکست مقابل نود توانستند علاوه بر شهرداری تبریز، نیروی زمینی را در تهران و استقلال خوزستان را در رشت مغلوب کنند.


سپیدرود در حالی روی نوار پیروزی قرار گرفته است که در سال گذشته با ارایه بازی های ناامید کننده و ضعیف نتوانست هواداران پرشمارشان را راضی نگه دارد و در پایان فصل با سقوط به لیگ دسته اول به حضور دو ساله خود در لیگ برتر خاتمه داد.


این سقوط البته تمام مصایب سپیدرود نبود و جنگ مالکیتی که از ابتدای فصل گذشته آغاز شده بود همچنان دامن قدیمی ترین تیم استان گیلان را فرا گرفت تا به وقوع پیوستن سرنوشت تیم های ریشه داری همچون شاهین تهران و اهواز و بوشهر، ابومسلم خراسان، برق شیراز، آرارات و ده ها تیم قدیمی دیگر همچون کابوسی هولناک دغدغه روز و شب علاقه مندان این تیم شود.


برای دانستن اوج مشکلات سپیدرود کافی است بدانیم این تیم فصل را در چنین فضایی آغاز کرد: دعوای ادامه دار مالکیتی بین تن زاده و کریمی و بیات، شکایات طلبکاران پر و پیمان که گاها از 5 سال پیش طلب داشتند و در نهایت منجر به بسته شده پنجره نقل و انتقالات این تیم شد.این ها را اضافه کنید به خالی شدن تیم از تمامی بازیکنان فصل گذشته به دلیل یک ساله بودن قراردادها و فضای یاس و ناامیدی از سقوط در پیرامون سپیدرود.

 


اما با انتخاب علی نظرمحمدی، این تیم رشتی کار خود را برای فصل جدید شروع کرد. مربی جوان سپیدرود که البته دیگر بی تجربه نبود با انتخاب دستیاران جوان و فنی و گزینش وسواس گونه بازیکنانش از بین بازیکنان بومی و غیربومی مطرح خیلی زود کارش را آغاز کرد و سپیدرود رشت را به یکی از نخستین تیم های لیگ آزادگان تبدیل کرد که تمریناتش را آغاز می‌کند.سرمربی سپیدرود با برگزاری بازی های دوستانه پرتعداد با تیم های کوچک و بزرگ سعی کرد به بزرگترین مشکل تیمش که ناهماهنگی به دلیل ورود بیش از 20 بازیکن بود فایق بیاید که البته کاری بسیار دشوار و زمان بر خواهد بود و به همین دلیل نظرمحمدی در نخستین کنفرانس خبری خود به علاقه مندان تیمش وعده سپیدرود هفته هشتم به بعد را داد.


رشتی ها این روزها دوباره رویاپردازی های خود را شروع کرده اند و می خواهند خیلی زود خود را در شکل و شمایل یک تیم مدعی ببینند که شاید فقط برای یک فصل به نیت استراحت و یک مرخصی کوتاه مدت به لیگ یک آمده و می خواهد خیلی زود به جایگاه اصلی خود بازگردد.

نظر شما