شناسهٔ خبر: 35369787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهبازعلیزاده رئیس هیات زورخانه‌ای و پهلوانی اردبیل شد

اردبیل - ایرنا - محمد شهبازعلیزاده برای دومین بار به عنوان رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی این هیات روز دوشنبه با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار شد.

 در این مجمع انتخاباتی محمد شهبازعلیزاده با کسب ۱۵ رای از مجموع ۱۵ رای ماخوذه به مدت چهار سال دوباره به عنوان رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل انتخاب شد.

رئیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل توجه ویژه به شهرستان‌های استان، تلاش برای بازسازی و به روز کردن زورخانه‌ها، آموزش داوران و مربیان به شکل اصولی و فنی، دعوت از مربیان برجسته کشوری، تجهیز باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها به امکانات زورخانه‌های و پهلوانی، تشکیل تیم در تمام رده‌های سنی، رایزنی‌ با فدراسیون زورخانه‌ای و پهلوانی برای جذب اعتبارات و امکانات و تامین برخی از زیرساخت‌ها در شهرستان‌های استان را از جمله برنامه‌های خود ذکر کرد.

شهبازعلیزاده افزود: شرکت در تمامی مسابقات کشوری، ساماندهی ورزشکاران، ایجاد همدلی در بین ورزشکاران و پیشکسوتان و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود از دیگر برنامه‌های این هیات می‌باشد.

او با اشاره به فعالیت‌های این هیات در چهار سال گذشته گفت: در سال ۹۴ ورزشکاران سازمان یافته و بیمه شده این هیات در استان هفت نفر بود که امروز به ۳۳۰ نفر رسیده است.

وی افزود: بر اساس اعلام فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هیات استان اردبیل در بین استان‌های کشور در سال‌های گذشته در رتبه ۲۹ قرار داشت که امروز در جایگاه پانزدهم قرار دارد.

وی با تقدیر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون اظهار داشت: امیدواریم با همکاری پیشکسوتان، ورزشکاران و تمامی دلسوزان اردبیل به جایگاه حقیقی خود در این رشته ورزشی اصیل برسد.

او برگزاری منظم و باشکوه اولین دوره مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای قهرمانی امیدهای کشور در سه رشته تیمی زورخانه‌ای ، مهارت‌های فردی و کشتی پهلوانی در سال گذشته و برگزاری مسابقات دانشجویان مراکز دانشگاهی علمی کاربردی با حضور ۵۰۰ ورزشکار در اردبیل را از دیگر اقدمات این هیات برشمرد.

شهبازعلیزاده گفت: ترویج و همگانی کردن رشته‌های پهلوانی و باستانی یکی از اولویت‌های هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل است و این هیات در سال‌های اخیر موفقیت‌های قابل توجهی داشته است.
رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ‌ای استان اردبیل برگزاری اردوی تیم ملی پهلوانی و زورخانه‌ای و برگزاری دوره بین‌المللی یکسان‌سازی داوران، مربیان و مرشدان در مهرماه پارسال در اردبیل را از جمله موفقیت‌های این هیات برشمرد.

 محمدشهبازعلیزاده هم اکنون رئیس سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور است.

در این جلسه تعدادی از اعضای این مجمع مشکلات و نارسایی‌های ورزش زورخانه‌های و پهلوانی را مطرح کردند و از مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون خواستند تا به مشکلات این هیات در استان توجه جدی و ویژه داشته باشند.

۶۱۳۰/۶۰۱۸

نظر شما